زمان : 12 Bahman 1394 - 15:54
شناسه : 117996
بازدید : 5467
پیام شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت دهه فجر پیام شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت دهه فجر

شورای اسلامی شهریزد طی پیامی دهه فجر را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نمود.

متن پیام بدین شرح است:

امام خميني (ره) :

خون شهیدان ، انقلاب و اسلام را بیمه کرده است .

 

در يكي از سپيده دم هاي زمستان 57 مردي ار تبار پيامبر اسلام (ص) پرده هاي سرد استبداد و ظلمت را كنار زد و با شناساندن حقانيت و وحدانيت اسلام ناب محمدي ، بهار را زودتر از موعد به غيورمردان و شيرزنان ايران زمين به ارمغان آورد.

دهه فجرآيينه ارزشهاي مقدس اسلام و همچنين روزهاي ماندگار و فراموش ناشدني در صفحه زرين تاريخ ملت عظيم ايران و اوج شكوه و عظمت پيروزي ملتي مسلمان و متكي به آرمان هاي ائمه (عليهم السلام) بر طاغوت و طاغوتيان است كه ياد و خاطره حماسه سازان آن هرگز از صفحات تاريخ و ذهن مردم ايران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

اينك شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهدا ، سي و هشتمين سالروز فجر انقلاب اسلامي را به محضر رهبر فرزانه حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله) و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و مردم ايران بويژه شير زنان و دلير مردان ديار دارالعباده و دارالعلم يزد تبريك و تهنيت عرض نموده و به مستكبران و ستمگران يادآور مي شود كه ملت سلحشور و پر افتخارايران زمين با استقامت و پايداري در راستاي حفظ استقلال و آزادي اين كشور با تمام وجود تلاش مي نمايند . اميد آنكه خداوند متعال توفيق احيا و پاسداشت ارزشهاي اسلامي را به همه ما عنايت فرمايد.