زمان : 12 Bahman 1394 - 12:27
شناسه : 118015
بازدید : 3084
پيام فرماندار يزد به مناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه فجر پيام فرماندار يزد به مناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه فجر فرماندار يزد در پيامي فرا رسيدن ايام الله دهه فجر را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی  مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود، تثبیت کند.

ايام الله دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز کرد.

موفقيت هاي اخير نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه ي ديپلماسي و به نمايش گذاشتن عالي ترين شيوه ي تعامل اسلامي در سطح جهاني معرف بينش و نگرش دولتمردان دولت تدبير و اميد است،دبيري كه ريشه در فرهنگ و باورهاي ديني مان دارد.

صيانت از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف؛ استقلال و اقتدار ايران اسلامي، بزرگ ترين راه پاسداشت خون هزاران شهيد عزيز انقلاب،دفاع مقدس و هسته اي و نكوداشت ياد و خاطره ي امام راحل مان است.

اينجانب در سال دولت وملت، همدلی و همزبانی و در بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره امام (ره) وشهدای والامقام، سی و هفتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد تبریک عرض مي نمایم.