زمان : 12 Bahman 1394 - 15:44
شناسه : 118029
بازدید : 6005
برگزاری سلسله كارگاه‌های آموزش هنرهای سنتی در دانشگاه علم وهنر برگزاری سلسله كارگاه‌های آموزش هنرهای سنتی در دانشگاه علم وهنر

یزدفردا"دكتر امیدواری: سلسله كارگاه‌های آموزش هنرهای سنتی (هنر معرق كاشی، هنر سفال برجسته، هنر مقرنس و...) با عنــوان " كارگاه‌های آموزشی پیرنیا" در دانشگاه برگزار می‌شود.

گروه معماری و انجمن علمی معماری دانشگاه با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، در نظر دارد در راستای احیاء هنرهای سنتی و از یاد رفته میراث كهن این سرزمین و از سویی معرفی و تجلیل از هنرمندان سنتی یزد؛ سلسله كارگاه‌های آموزش هنرهای سنتی (هنر معرق كاشی، هنر سفال برجسته، هنر مقرنس و...) با عنــوان  " كارگاه‌های آموزشی پیرنیا" برگزار نماید.

لازم به ذكر است، این دومین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی پیرنیا با موضوع "کارگاه آموزشی معرق کاشی" با حضور یكی از استاد كار سنتی برجسته معرقکار " استاد محمد جواد صادقیان" می‌باشد.

این کارگاه در سه روز کاری در دانشگاه علم و هنر به کار خود ادامه می دهد که در پایان دوره از استادكار هنر معرق " جناب استاد محمد جواد صادقیان" تجلیل به عمل خواهد آمد  و گواهی معتبر در پایان دوره به دانشجویان شركت كننده اعطا خواهد شد.

شایان به ذكر است زمان ثبت نام حداکثر تا تاریخ 16 بهمن 1394 ادامه دارد و زمان برگزاری کارگاه 27 الی 29 بهمن ماه می‌باشد، همچنین تعداد ظرفیت ثبت نام محدود و فرآیند آن از طریق انجمن معماری دانشگاه صورت می گیرد كه  هزینه دوره برای دانشجویان دانشگاه علم و هنر 700000 ریال و برای دانشجویان غیر از دانشگاه علم و هنر 1100000 ریال می باشد.

گفتنی است فیش تایید پرداخت به مهندس بهجت کارشناس پژوهشی دانشگاه تحویل داده شود همچنین شماره تماس 09135369710 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان می‌باشد.