زمان : 12 Bahman 1394 - 23:18
شناسه : 118067
بازدید : 5196
انتخابات؛ تجلی هماهنگی مردم و دستگاه­های دولتی برای رشد و ارتقاء کشور است انتخابات؛ تجلی هماهنگی مردم و دستگاه­های دولتی برای رشد و ارتقاء کشور است

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"معاون سیاسی امنیتی استاندار، گفت: در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است؛ انتخابات تجلی هماهنگی و همدلی همه دستگاه­ها، مسئولان و مردم برای رشد، توسعه و ارتقاء کشور است.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا ، دکتر"محمدعلی­ طالبی" در جمع فرماندهان و روسای پلیس استان یزد ضمن اشاره به موفقیت­های اخیر ماموران پلیس این استان، افزود: شاخص های آماری پلیس یزد نشان دهنده تلاش و کوشش همه کسانی است که بحث تامین امنیت و آرامش را سرلوحه کار خود قرار داده­اند.

وی با بیان اینکه آمارها نشان از وضعیت بهتر امنیتی در همه شاخص­ها نسبت به سال گذشته دارد، تصریح کرد: این تلاش و ایثارگری­های ماموران پلیس استان مورد تقدیر و رضایت مردم و از همه مهمتر خداوند متعال است.

دکتر محمدعلی طالبی ضمن اشاره به موضوع رعایت حقوق شهروندی، افزود: استان یزد در بحث رعایت حقوق شهروندی از استان­های برتر کشور است و این موضوع، اعتماد مردم نسبت به نظام را ارتقاء خواهد داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: امروز در آستانه رویداد مهمی هستیم که باز تلاش و زحمات پلیس در طی کردن این رویداد، بسیار مهم است و وظیفه پلیس هم به شکل پررنگ تری بروز خواهد کرد.

دکتر طالبی ضمن اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات همزمان مجلس خبرگان رهبری و مجلیس شورای اسلامی، افزود: مسائل بین المللی، تحرکات گروهای تکفیری و ناامنی­های برخی از کشورهای همسایه، همه این موضوعات بیانگر حساسیت بالای این دوره از انتخابات است.

طالبی خاطرنشان کرد: در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گذاری شده است؛ انتخابات تجلی هماهنگی و همدلی همه دستگاه­ها و مسئولان و مردم برای رشد، توسعه و ارتقاء کشور است.

این مقام مسئول استان گفت: قطعا انتخابات نقطه پایان نیست؛ بلکه شروع فصل جدید ارکان کشور برای رشد و توسه کشور است.

دکتر طالبی تصریح کرد: پلیس علاوه بر تامین امنیت جامعه به عنوان پناهگاه و نقطه اتکا مردم به نظام خواهد درخشید و این نکته تاکنون مورد توجه پلیس نیز بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در پایان از زحمات فرمانده و کارکنان پلیس این استان به خاطر تامین نظم و امنیت مطلوب و همچنین پیشگیری از جرم در سطح استان یزد، قدردانی کرد.