زمان : 13 Bahman 1394 - 00:22
شناسه : 118104
بازدید : 3565
خانم دکتر قلابی در یزد دستگیر شد خانم دکتر قلابی در یزد دستگیر شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"پلیس آگاهی استان، خانم دکتر قلابی را که با تاسیس مطب اقدام به ویزیت شهروندان می کرد شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا ، سرهنگ "محمدرضامزیدی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد درباره جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی استان از خبری در خصوص فعالیت یک خانم به صورت غیرقانونی در خصوص تاسیس مطب و ویزیت شهروندان در یکی از مناطق شهر یزد، مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و دریافتند که وی بدون داشتن مدرک پزشکی اقدام به ویزیت شهروندان در زمینه بیماری های روحی و روانی می­کند.

سرهنگ مزیدی افزود: با اخذ دستور مقام قضایی، خانم دکتر قلابی در مطبش دستگیر و برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی های انجام شده به فعالیت  غیرقانونی و ویزیت شهروندان در خصوص بیماری های روحی و روانی، اعتراف کرد.

مزیدی گفت: متهمه 30 ساله بدون داشتن مدرک تحصیلی پزشکی و حتی دانشگاهی، اقدام به فعالیت در یک مطب و ویزیت شهروندان کرده بود که توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی یزد، شناسایی و دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای درمان بیماری و مشاوره های پزشکی و خانوادگی به افراد مطمئن و دارای مجوز دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند و در صورت اطلاع ازچنین فعالیت های غیرقانونی، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس، برسانند.