زمان : 13 Bahman 1394 - 00:28
شناسه : 118112
بازدید : 3547
طرح مکنا گامی بلند در راستای تکریم ارباب رجوع است طرح مکنا گامی بلند در راستای تکریم ارباب رجوع است

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان، گفت: طرح مکنا گامی بلند در راستای تکریم ارباب رجوع است که با اجرای آن رضایت­مندی مردم از عملکرد پلیس ارتقاء می یاید.

 

سرهنگ "حسین فروزانی" در مصاحبه با خبرنگار واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا، ضمن اشاره به اجرای طرح "مکنا" در چند کلانتری و پاسگاه استان یزد خاطرنشان کرد: استاندارد سازی در کلیه حوزه های عملکردی همراه با رأفت اسلامی از کلیه کارکنان مورد انتظار است.

فروزانی تصریح کرد: استمرار در طرح مکنا؛ تحقق کامل تعالی در الگوهای رفتاری، تکریم ارباب رجوع، پویایی سازمانی و استفاده بهینه از منابع و امکانات را به همراه دارد.

وی، با اشاره به روند رو به رشد اجرایی این طرح در استان یزد، گفت: طرح مکنا گامی بلند در تکریم ارباب رجوع است که با اجرای آن رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس ارتقا پیدا می کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: یکسان‌سازی فعالیت‌ها و مراحل انجام کار، ایجاد محیطی زیبا، بهبود رفتار کارکنان، استفاده از خلاقیت و نوآوری از مهمترین شاخص های حوزه درونی اجرای طرح مكنا است.

سرهنگ فروزانی، گفت: با اجرای طرح مدیریت كیفیت در نیروی انتظامی، می توان اعتبار اجتماعی پلیس را در جامعه ارتقاء داد و جامعه محوری پلیس را بیشتر به مرحله اجرا در آورد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان بر ضرورت تجهیز كلانتری ها به اصول طرح مكنا و تهیه زیر ساخت های اولیه این طرح با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم و جلب رضایت آنان تاكید كرد و گفت: اجرای هدفمند طرح مكنا گامی موثر در تعالی رفتار فردی و سازمانی بوده و بسترساز افزایش اعتماد عمومی به پلیس است.