زمان : 14 Bahman 1394 - 00:03
شناسه : 118147
بازدید : 3487
پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت دهه فجر پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت دهه فجر

دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با صدور پیامی، آغاز دهه فجر را به ملت بزرگ ایران و خانواده شهدا و ایثارگران و خانواده هلال احمر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / متن پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان یزد به شرح زیر است:

ملت شریف ایران که در صد سال گذشته همواره حفظ عزت ملی و اسلامی را در ردیف مهم‌ترین مطالبات خود داشته‌اند، این گمشده خود را در بیانات ارزشمند پیر و مرادشان حضرت امام خمینی(ره) متبلور شده دیدند و با مبنی قرار دادن «کلمه وحدت و وحدت کلمه» مولود مبارک «جمهوری اسلامی ایران» حیات خود را آغاز کرد.

دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به چنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد؛ همانگونه که قیام کربلا این اصل را پایه‌ گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق طلبان عالم شد. به حق دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم الشان، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

ماه بهمن  در ایران اسلامی  بهار پیروزی انقلاب و سالروز اوج وحدت و یکپارچگی ملتی آزاد ، سرافرازو حق طلب است که با پیروی از آرمانهای امام و رهبر فرزانه خود در مقابله با ظلم و استبداد به یک پیروزی تاریخی وماندگار دست یافت

اکنون که تمام مردم ایران به برکت وجود این نظام مقدس اسلامی، از هر قوم و نژاد و از هر آئین در کنار هم با صلح و صفا زندگی می‌کنیم بر ما فرض است که در «دهه فجر» یاد کنیم از غیور مردان و شیر زنان این آب و خاک که بهمن 57 را به بهار انقلاب ایران تبدیل کردند..

جا دارد که در پایان، فرا رسیدن بهار شکوهمند آزادی را به همه مردم ایران، خانواده شهدا و ایثارگران، همکاران محترم، اعضا جوانان ، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد تبریک گفته و همه همکاران عزیز خود را برای مشارکت در گرامیداشت این ایام الله دعوت کنم.

از درگاه خداوند منان برای ایران اسلامی اقتدار و  پیروزی و برای  هموطنان  همیشه در صحنه  و متعهد سربلندی و سعادت مسئلت دارم .