زمان : 15 Bahman 1394 - 13:19
شناسه : 118255
بازدید : 3142
مشاركت مردم در زمينه هاي مختلف به معناي واقعي از بركات انقلاب اسلامي است فرماندار يزد: مشاركت مردم در زمينه هاي مختلف به معناي واقعي از بركات انقلاب اسلامي است اعضاي هيأت مديره انجمن علمي فرهنگيان با فرماندار يزد ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين ديدار با تبريك ايام الله دهه فجر و سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: فراهم نمودن بستر مشاركت به معناي واقعي در عرصه هاي مختلف از بركات انقلاب اسلامي است.

فرماندار يزد با اعلام اينكه دولت تدبير و اميد در صدد توسعه و گسترش تشكل ها و سازمان هاي مردم نهاد است افزود: از مهمترين اولويت هاي شهرستان يزد، حمايت و پشتيباني از تشكل هاي غير دولتي است، زيرا معتقديم با استفاده از ظرفيت هاي اين تشكل ها مي توان اقدامات مناسبي در راستاي رفع مسائل و مشكلات مردم صورت گيرد.

وي خواستار استفاده از نظرات صاحب نظران و متخصصان شد و تصريح كرد: انجمن علمي فرهنگيان به عنوان نهادي مردمي استكه از صاحب نظران، كارشناسان و افراد برجسته فرهنگي و علمي تشكيل شده ، لذا بايد جلسات آن بر پايه نقد، ارائه نظرات كارشناسي، خردجمعي و تضارب آرا و گفتگو باشد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد اضافه كرد: مشارکت مردم به معنای واقعی یعنی حضور و مشارکت در تصمیم گیری ها، اجرای طرح ها و پروژه ها و نظارت بر امور مي باشد.

فرماندار يزد بر تهيه و تدوين نقشه راه براساس اهداف تعيين شده تأكيد كرد و افزود:  هر اقدامي براساس برنامه و با توجه به اولويت ها بايد صورت پذيرد، چرا كه اگر سازمان و يا تشكلي برنامه نداشته باشد در رسيدن به اهداف و چشم انداز خود دور خواهد ماند.

" شاكري شمسي " در پايان ابراز داشت: فرمانداري يزد آماده همكاري با تشكل هاي غيردولتي در زمينه هماهنگي بين بخشي ما بين ادارات و نهادهاي شهرستان با اين تشكل ها مي باشد.