زمان : 15 Bahman 1394 - 17:16
شناسه : 118269
بازدید : 6955
تشکل انجمن اسلامی دانشجویان واحد یزد مجوز فعالیت اخذ نمود تشکل انجمن اسلامی دانشجویان واحد یزد مجوز فعالیت اخذ نمود

جلسه هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد یزد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و نمایندگان ریاست عالیه دانشگاه در تشکل های اساتید و دانشجویان در محل دفتر رئیس واحد تشکیل و پس از بررسی در خواست های واصله با اتفاق آراء با فعالیت تشکل دانشجویی انجمن اسلامی موافقت گردید  .

دومین دستور کار بررسی اساسنامه تشکل انجمن اسلامی پیروان خط امام (ره) بود که با توجه به مغایرت با دستور العمل های شورای انقلاب فرهنگی و سازمان مرکزی پیشنهاد اصلاح اساسنامه و طرح در جلسات آتی به تصویب رسید .

دکتر اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این جلسه گفت : حمایت از فعالیت‌های دانشجویی جزء اولویت های  ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی است  وتشکل‌های دانشجویی با هم اندیشی و تعامل با مسئولان فرهنگی و حوزه‌های دانشگاه در پیشبرد آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه گام بردارند.

محسن افتخاری نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گفت: رابطهٔ تنگاتنگ تشکل‌های دانشجویی با معاونت فرهنگی و ارائه مشاوره لازم در رفع نارسایی‌های دانشگاه کارساز است.