زمان : 16 Bahman 1394 - 13:49
شناسه : 118278
بازدید : 6773
 استقبال پژوهشگران ازبرگزاری هفدهمین دوره معرفی پژوهش های برترفرهنگی،هنری و اجتماعی استان یزد استقبال پژوهشگران ازبرگزاری هفدهمین دوره معرفی پژوهش های برترفرهنگی،هنری و اجتماعی استان یزد دبیرشورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از استقبال آثار پژوهشگران استان یزد برای شرکت درهفدهمین دوره معرفی پژوهش های برترفرهنگی،هنری و اجتماعی استان خبر داد.

یزدفردا"مریم عاقلی با اعلام اینکه ارسال آثار به جشنواره پژوهش های برترفرهنگی،هنری و اجتماعی استان تمدید شده است،افزود:پژوهشگران و علاقه مندان تا ٢٣ بهمن ماه سالجاری فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره که دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال نمایند.
وی گفت:تاکنون بیش از٣٠اثر به دبیر خانه هفدهمین دوره معرفی پژوهش های برترفرهنگی،هنری و اجتماعی ارسال شده است.
وی گفت:شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به منظور قدردانی و حمایت از پژوهشگرانی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی استان یزد به مطالعه و پژوهش می‌پردازند، این جشنواره را برپا می‌کند.
وی از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران استان یزد دعوت کرد یک نسخه از آثار پژوهشی خود را اعم از پژوهش، پایان‌نامه دکترا و کارشناسی ارشد که از سال ١٣٩٣ تاکنون انجام داده‌اند، به واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارسال کنند.
دبیرشورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزداظهار داشت:مراسم تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب یزد در اسفندماه سالجاری برگزار می شود.