زمان : 18 Bahman 1394 - 21:34
شناسه : 118314
بازدید : 11086
دیدار سرپرست و پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر با خانواده شهید محمود دهقانپور در ایام الله دهه مبارک فجر. دیدار سرپرست و پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر با خانواده شهید محمود دهقانپور در ایام الله دهه مبارک فجر.

یزدفردا"در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت : دیدار سرپرست و پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر با خانواده شهید محمود دهقانپور

          مجید فصاحت سرپرست مرکزآموزش فنی وحرفه ای اشکذر در تشریح این خبر گفت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و به مناسبت گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه دیدار با 37 خانواده شهید شهرستان با هدف تجدید میثاق با شهداء و بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر و بسیج ادارات برگزار گردید که جمعی از پرسنل مرکز با خانواده محترم شهید محمود دهقانپور در منزل مادر بزرگوار این شهید دیدار نمودند.

بنا براین گزارش مجید فصاحت ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز آنها را توفیقی برای مسئولان دانست و گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

وی ضمن تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت ، حضور در کنار این عزیزان  را توفیقی برای مسئولین دانسته و با مادر و خانواده این شهید بزرگوار گفتگو نمودند و لوح یادبودی به ایشان اهداء نمودند.