زمان : 24 Bahman 1394 - 21:59
شناسه : 118636
بازدید : 5357
همایش کویرنوردی خانوادگي با عنوان پنجه در خاک در فهرج برگزار شد همایش کویرنوردی خانوادگي با عنوان پنجه در خاک در فهرج برگزار شد

یزدفردا "دهقانی زاده خبرنگار یزد فردا "همایش کویرنوردی خانوادگی به همت هیئت ورزش های همگانی یزد و با همکاری هیئت بومی و محلی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی روستای فهرج، پایگاه بسیج و شرکت تعاونی خاطره پرديس کویر فهرج با حضور بیش از 1500 شرکت کننده درروز جمعه مورخ 23/11/94 در کویر فهرج یزد برگزار شد.

این همایش ساعت 7:30 صبح  روز جمعه آغاز شد. و در ابتدا شرکت کنندگان از بافت تاریخی و گردشگری فهرج با همکاری راهنمایان تور بازدید نمودند و سپس خانواده هاي ورزشكار در کمپ كويري فهرج حضور يافته و با همكاري دست اندكاران به اجراي برنامه هاي پيش بيني شده ورزشي در اين همايش از جمله: كویرنوردی، برگزاری مسابقه بادبادکها، طناب کشی، والیبال ساحلی، پرتاب گوی پرداختند.

در پایان این همایش به برترينهاي بخش های مختلف ورزشي و تعدادي از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه و به رسم یادگار اهداء گردید.

در این همایش فرهنگی ورزشی، داوود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، امیراعظم صحت مند سرپرست هیئت ورزشهای همگانی  یزد، سید حسین سیدعربی رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد ، محمد صادق حسيني رئيس و ديگر اعضاي شوراي اسلامي روستاي تاريخي فهرج حضور داشتند، همچنین مهدی جاور يكي از مجريان تواناي استان در این همايش به اجراي برنامه پرداخت.