زمان : 06 Esfand 1394 - 00:25
شناسه : 119368
بازدید : 10640
سرفه مدام را در یک روز با این درمان خانگی آرام کنید سرفه مدام را در یک روز با این درمان خانگی آرام کنید

سرفه مدام فقط خود شخص را آزار نمی دهد اطرافیان هم به همان اندازه از شنیدن سرفه های خشک عزیزشان در طول شب و روز اذیت می شوند. علاوه بر اینکه علت سرفه را باید پیگیری کرد چون می تواند علائم بیماری های سخت و لاعلاجی باشد می توان سرفه را با یک ترکیب ساده آرام کرد. به خصوص در شبهای زمستان سرفه مدام خواب را به همه اهل خانه حرام می کند .
شاید اولین بار که این درمان خانگی را بشنوید فکر کنید که حاضر نیستید این کار را انجام دهید به خاطر بوی آن . اما چای پیاز درمان معجزه‌آسا سرفه مداوم است.
این دستور را پیش بگیرید تا از شر سرفه های آزاردهنده خلاص شوید.
یک کیلو پیاز
سه لیتر آب
یک کیلوگرم پیاز متوسط را پوست بکنید بشویید و به چهار قسمت ببرید و داخل قابلمه‌ای قرار دهید رویش سه لیتر آب را بریزید و اجازه دهید روی حرارت بجوشد. آنقدر بجوشد که تنها نصف آن میزان آب داخل قابلمه بماند. بگذارید سرد شود و بعد آن را صاف کنید تا آب خالصش به دست بیاید.
۲۵۰ میلی لیتر از آن آب را با یک قاشق غذاخوری عسل و نصف لیمو ترش بنوشید. تا دو برابر این ترکیب برای نگه داشتن سرفه معمولا کفایت می‌کند. این نوشیدنی سالهاست که برای درمان سختترین سرفه ها استفاده شده و همیشه نتیجه داده است. با نوشیدن این ترکیب شما نهایتا در عرض سه روز سرفه سخت را فراموش می‌کنید. به شرطی که هر روز حداکثر روزی دو بار از این ترکیبت به همان اندازه که گفته شد بنوشید.
برای اینکه رگ‌های خونی خود را باز کنید نیز این دستور عمل را پیاده کنید. این ترکیب علاوه بر اینکه رگ‌های خونی را باز می‌کند عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد و از فراموشی جلوگیری می‌کند.
برای اینکه ۱۰۰ گرم آب پیاز به دست بیاورید ۱۰۰ گرم پیاز جوشانده در آب را صاف کنید و بعد از سرد شدن داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و ۱۰۰ گرم عسل هم به آن اضافه کنید خوب هم بزنید و از این ترکیب قبل از هر وعده غذایی روزی سه بار یک قاشق غذاخوری بخورید.
این ترکیب علاوه بر موارد گفته شده با ایجاد سلولهای جدید مغزی عملکرد مغز را بسیار بهبود می‌دهد.