زمان : 29 Farvardin 1395 - 07:04
شناسه : 121068
بازدید : 10519
صرفه‌جویی ۹۰۰میلیون ریالی در تامین تجهیزات دانشگاه اقدام کارشناس دفتر طرح‌های عمرانی برای تعمیر دیزل ژنراتور مستعمل؛ صرفه‌جویی ۹۰۰میلیون ریالی در تامین تجهیزات دانشگاه سید حمید طباطبایی کارشناس برق دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه یزد در اقدامی با تعمیر دیزل ژنراتور مستعمل پردیس فنی و مهندسی و با صرف هزینه‌ای مناسب باعث صرفه‌جویی مبلغ ۹۰۰میلیون‌ریال در تامین تجهیزات دانشگاه شد.

طباطبایی در خصوص انجام این طرح با اشاره به مشکلات ناشی از قطعی برق در سیستم اینترنت و اتاق سرور دانشگاه گفت: با توجه به این مشکلات برای جلوگیری از قطعی برق در سیستم اینترنت، اخیرا دانشگاه ملزم به خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور با هزینه یک‌میلیارد ریال شد.
وی افزود:‌ در این راستا پیشنهاد شد برای رفع این نیاز دستگاه دیزل ژنراتور مستعمل که مدت زمان مدیدی در دانشگاه بلا استفاده مانده بود تعمیر و دوباره احیا شود.
به گفته وی با انجام این کار و تعمیرات لازم و کابل‌کشی، این دستگاه با صرف هزینه‌ای حدود ۱۱میلیون‌تومان مجددا راه‌اندازی شد و درحال حاضر با تولید ۶۵ کیلوولت آمپر برق، اتاق سرور دانشگاه را تغذیه می‌کند.
طباطبایی تصریح کرد: با راه‌اندازی این دستگاه مشکل دوفاز شدن برق برای اتاق سرور نیز برطرف شده است و درحال حاضر با وجود چندین قطعی برق در دانشگاه هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نشده است.