زمان : 14 Ordibehesht 1395 - 00:33
شناسه : 121246
بازدید : 12539
جامعه کارگري از اصلي ترين زير ساخت هاي امنيت جامعه است جامعه کارگري از اصلي ترين زير ساخت هاي امنيت جامعه است

 یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان ابرکوه در بازديد از مراکز کارگري شهرستان، و در جمع کارگران، گفت: جامعه کارگري از اصلي ترين زير ساخت هاي امنيت جامعه است.
 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "محمدرضا زنگوئي" در بازديد از مراکز کارگري شهرستان و درجمع کارگران، ضمن تبريک اين ايام به عموم کارگران زحمت کش و مردم شهرستان، اظهار داشت: جامعه کارگري، زير ساخت هاي امنيت جامعه است.
وي افزود: استان يزد و به ويژه شهرستان ابرکوه در بحث امنيت در رتبه بالايي قرار دارد و اين امنيت در سايه تعامل، تلاش و همت مسئولان و اقشار مختلف جامعه به ويژه قشر زحمتکش کارگر مي باشد.
زنگوئي با اشاره به اين فرمايش امام رحمت اله که فرمودند "استقلال کشور مرهون کار و کارگر است"،گفت: ما اميدواريم دست اندر کاران با اقدامات مدبرانه خود مشکلات جامعه کارگري را روز به روز کمتر نمايند. 
سرهنگ زنگوئي ادامه داد: مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان در ايام هفته کارگر در بحث مشاوره هاي گروهي و فعال در زمينه هاي مختلف از جمله خانوادگي و حقوقي ، مددکاري بصورت رايگان در خدمت کارگران زحمتکش و خانواده هاي آنان مي باشد.
جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان ابرکوه با بيان اينکه جامعه کارگري از ساعات اوليه صبح تا شب مشغول کار و کارگري بوده و خود و خانواده ي آنان جزو اقشار آسيب پذير جامعه هستند، گفت : نيروي انتظامي شهرستان در سايه  تعامل و همکاري بيشتر کارخانجات سطح شهرستان، با بکارگيري کارشناسان خبره مي تواند در ارتقاء آگاهي هاي انتظامي و اجتماعي کارگران و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در حوزه هاي مختلف از جمله فضاي مجازي، موادمخدر و سرقت  با ارائه آموزش هاي لازم موثر واقع شود.