زمان : 03 Ordibehesht 1395 - 21:49
شناسه : 121284
بازدید : 7981
کشف 180 کيلو هروئين در عمليات ضربتي پليس يزد کشف 180 کيلو هروئين در عمليات ضربتي پليس يزد


یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي استان از کشف 180 کيلو موادمخدر از نوع هروئين و دستگيري سه نفر از سوداگران مرگ در عمليات ماموران پليس اين استان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "ايرج کاکاوند" گفت: در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، روز گذشته خبري در خصوص تردد قاچاقچيان در محورهاي کويري و مواصلاتي اين استان دريافت شد. 
وي ادامه داد: با دريافت اين خبر بلافاصله تيم عملياتي از ماموران زبده و باتجربه پليس مبارزه با موادمخدر به محل اعزام و کنترل راه هاي فرعي و مواصلاتي را تحت نظر قرار دادند و پس از رويت خودروي سواري مربوط به قاچاقچيان دستور ايست را صادر کردند. 
سردار کاکاوند گفت: اشرار و سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران پليس با يک دستگاه سواري پژو 405 از محل متواري شده که در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه خودرو آنها متوقف و سه نفر از قاچاقچيان دستگير شدند. 
کاکاوند افزود: ماموران پليس در بازرسي از اين خودرو، 180 کيلو موادمخدر از نوع هروئين را کشف و متهمان را به محاکم قضائي، معرفي کردند. 
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان تصريح کرد: قاچاقچيان اين موادمخدر را از جنوب کشور بارگيري و قصد انتقال به پايتخت داشتند که در عمليات ضربتي و غافلگيرانه ماموران پليس اين استان شناسايي و دستگير شدند.#
کشته شدن 2 موتورسيکلت سوار در اشکذر
یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" در حادثه تصادف شب گذشته که بين يکدستگاه سواري پرايد و يکدستگاه موتورسيکلت در شهرستان اشکذر رخ داد راکب و سرنشين موتورسيکلت، جان خود را از دست دادند.
 فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر ، درباره اين خبر گفت: در ساعت 21 و 30 دقيقه شب گذشته خبر تصادف يکدستگاه سواري پرايد و يکدستگاه موتورسيکلت در بلوار "مهديه" اشکذر دريافت شد که بلافاصله ماموران پليس راهور در محل حادثه حاضر شدند.
وي ادامه داد: در اين حادثه که به علت بي احتياطي راننده سواري پرايد به وقوع پيوست راکب 32 ساله و سرنشين 21 ساله موتورسيکلت جان خود را از دست دادند.
سرهنگ ثقفي ضمن توصيه به موتورسيکلت سواران در خصوص استفاده از کلاه ايمني تصريح کرد: رانندگان وسايل نقليه هنگام رانندگي ضمن رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، رعايت حق تقدم ديگر وسايل نقليه به ويژه عابران پياده و راکبان موتورسيکلت را نيز مد نظر داشته باشند.