زمان : 03 Ordibehesht 1395 - 22:34
شناسه : 121300
بازدید : 4308
باند سارقان با 25 فقره سرقت در يزد متلاشي شد باند سارقان با 25 فقره سرقت در يزد متلاشي شد


یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي شهرستان يزد از دستگيري اعضاي يک باند پنج نفره سرقت در شهر يزد و اعتراف متهمان به 25 فقره سرقت خبر داد.
 سرهنگ "منوچهرنصيري" ، گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت منزل در اين ايام دستگيري سارقان در دستور کار تيمي از ماموران زبده و با تجربه ي پليس شهرستان يزد قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پليس تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کرده و پس از بازنگري صحنه هاي سرقت متوجه شدند تمامي اين سرقت ها به يک شيوه و روش انجام شده است.
نصيري گفت: عوامل پليس با به دست آوردن اين اطلاعات به آلبوم مجرمان حرفه اي مراجعه و موفق شدند اطلاعاتي از چندين مجرم سابقه دار که قبلا نيز در امر سرقت فعاليت داشتند به دست آورند.
سرهنگ نصيري ضمن اشاره به کارهاي اطلاعاتي ماموران پليس و شناسايي محل اختفاي اعضاي اين باند سرقت گفت: روز گذشته ماموران پليس شهرستان يزد در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه تعداد پنج نفر از اعضاي اين باند را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد ضمن اشاره به اعتراف متهمان به 25 فقره سرقت از منازل شهر يزد گفت: با دستور مقام قضائي، متهمان روانه زندان شدند.