زمان : 03 Ordibehesht 1395 - 23:35
شناسه : 121339
بازدید : 5528
اعتراف سارق به 37 فقره سرقت منزل در يزد اعتراف سارق به 37 فقره سرقت منزل در يزد


یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري يک سارق حرفه اي منزل و اعتراف متهم به 37 فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر يزد خبر داد. 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "عليرضاخالقي" درباره اين خبر گفت: در پي سرقت هاي متعدد از منازل شهروندان در شهر يزد که بيشتر به شيوه ديلم زني و شکستن قفل هاي درب منزل انجام مي شد بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.
وي ادامه داد: کارآگاهان پليس تحقيقات خود را براي دستگيري عامل اين سرقت ها آغاز کرده و با توجه به شيوه و شگرد سارق در انجام سرقتها، يک سارق حرفه اي را شناسايي کردند. 
خالقي ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي گفت: ماموران مخفيگاه متهم را شناسايي و دستگير کرده و در بازرسي از مخفيگاه وي بيش از نيم کيلو طلاجات سرقتي کشف کردند.
سرهنگ خالقي ادامه داد: متهم در بازجويي هاي پليسي به 37 فقره سرقت منزل و طلاجات و اموال با ارزش شهروندان در شهر يزد اعتراف کرد و با دستور قاضي پرونده، روانه زندان شد.
رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان يادآور شد: شهروندان به اين نکته توجه داشته باشند که هنگام مسافرت و زماني که در خانه ها حضور ندارند از نگهداري طلا، وجه نقد و همچنين اموال و اشياء قيمتي و با ارزش در منزل خودداري کنند