زمان : 03 Ordibehesht 1395 - 23:57
شناسه : 121359
بازدید : 4848
شناسايي عامل فروش داروي غير مجاز در فضاي مجازي شناسايي عامل فروش داروي غير مجاز در فضاي مجازي


یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"رئيس پليس فتا هرمزگان از شناسايي يک نفر عامل فروش داروي غيرمجاز در فضاي مجازي خبر داد. 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ "علي اکبر قرايي پور" گفت : در پي رصد فضاي مجازي توسط کارشناسان اين پليس ،فردي که اقدام به فروش دارهاي غيرمجاز در اينترنت مي کرد شناسايي و پي گيري موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات فني و پليسي عامل فروش داروهاي غيرمجاز در فضاي مجازي شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي نامبرده دستگير و به يگان منتقل شد.

اين مقام مسئول اذعان داشت: متهم با مشاهده مدارک و مستندات لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: که فقط يک تبليغ درج نموده ام و کالايي براي فروش ندارم و قصد داشتم در صورت تماس شخصي کالا را از بازار تهيه و برايش ارسال نمايم که پرونده تکميل و گزارش آن به همراه متهم به مراجع قضايي معرفي شد.

رئيس پليس فتا هرمزگان تصريح کرد: شهروندان جهت خريد از فروشگاه هاي اينترنتي به نکات زير توجه نمايند:
*فروشگاه هاي معتبر مشخصات واقعي را به طور دقيق در وب سايت خود درج مي کنند.
*از سايت هايي خريد نمايند که حتماً نماد اعتماد الکترونيکي را داشته باشندو داراي نماد هستند که در سايت Enamad.ir قابل مشاهده است.
*فروشگاه هاي معتبر معمولا نحوه دريافت و پرداخت وجه مختلفي دارند مانند پرداخت آنلاين، از طريق پست و ...
*علاوه بر خريد از وبسايت هاي قابل اعتماد، از امنيت سيستم يا رايانه اي که از آن خريد آنلاين خود را انجام ميدهند مطمئن باشند.
*در پرداخت هاي آنلاين از طريق درگاه هاي بانکي به دستورالعمل هاي امنيتي آن توجه شود.
*يکي از موارد موجود در اين گونه سايت ها وجود صفحات جعلي فيشينگ مي باشد پس مراقب اين سايت هاي جعلي باشند.