زمان : 09 Ordibehesht 1395 - 00:55
شناسه : 121678
بازدید : 7455
سايت هاي همسريابي، پر مخاطره اما بي صدا در کمين بنيان خانواده سايت هاي همسريابي، پر مخاطره اما بي صدا در کمين بنيان خانواده

یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی"پلیس فتا"رئيس پليس فتا فارس از دستگيري فردي خبر داد که در فضاي مجازي با راه اندازي سايتي با عنوان همسريابي اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه مي كرد. 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "سيدموسي حسيني" گفت: کارشناسان پليس فتا استان فارس هنگام رصد فضاي مجازي متوجه سايتي شدند که در قالب همسريابي و با ارايه شماره کارت و دريافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد مي كرد. 
وي ادامه داد: متاسفانه در چند سال گذشته عده اي افراد سودجو اقدام به طراحي سايت هايي كرده اند که با عنوان همسر يابي اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه و خانواده ها مي کنند. 
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان فارس افزود: پليس فتا که وظيفه گشت زني در فضاي مجازي را بر عهده دارد در چنين مواردي بلافاصله وارد عمل شده و عوامل خاطي را شناسايي و طبق قوانين با افراد متخلف برخورد مي کند. 
سرهنگ "حسيني" با اشاره به دستگيري متهم اين پرونده، گفت: وي در بازجويي هاي اوليه و پس از رويت مستندات و ادله ديجيتال به جرم انتسابي اعتراف كرد.وي از شهروندان درخواست كرد: در فضاي مجازي به دنبال مسايل و مشکلات شخصي خود نباشند چرا که فضاي مجازي به هيچ وجه قابل اعتماد و اطمينان نيست و افراد سودجو به دنبال منافع شخصي خود در اين فضا مي باشند.