زمان : 12 Ordibehesht 1395 - 20:59
شناسه : 121786
بازدید : 8822
دیدار داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از خانه سالمندان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز خبر داد : دیدار داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از خانه سالمندان جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستل مهریز با حضور در خانه سالمندان شهرستان از سالمندان دلجویی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محسن زارعیان رئیس جمعیت هلال احمر مهریز اظهار داشت :  در راستای اهداف هلال احمر و کاهش درد و غم و رنج نیازمندان و سالمندان و درونی نمودن حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی جمعی از داوطلبان به آسایشگاه سالمندان مهریز و دیدار با سالمندان و معلولین رفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با بیان این موضوع گفت: سالمندی دوره کمال، پرباری خرد و اندیشه و بلندای زندگی هر انسانی است.

زارعیان افزود: این دوره، دورانی از زندگی است  که با کسب انبوهی از تجربه می‌توان به دیروز، امروز و فردا نگریست و سالمند همچون گنجی است گرانبها که باید فرصت تکریم و تعظیم او را مغتنم شمرد و این توفیق را به نیکی پاس داشت.

وی هدف از این کار را تکریم سالمندان و ایجاد رأفت بین داوطلبان و سالمندان و تسکین آلام سالخوردگان و تکریم و احترام پدران و مادران پیر جامعه در خانه سالمندان عنوان کرد و گفت: در این برنامه داوطلبان با اهدای شاخه های گل از آنان تکریم کردند.