زمان : 10 Khordad 1395 - 23:56
شناسه : 122579
بازدید : 9031
جمع اوری تابلوهای غیر مجاز در زارچ جمع اوری تابلوهای غیر مجاز در زارچ شهردار زارچ با اشاره به برخورد جدی با نصب هر گونه تابلوی غیر مجاز در شهر گفت : طی برنامه ریزی های به عمل آمده تاکنون بسیاری از خیابان های شهر زارچ از وجود تابلوهای غیر مجاز پاکسازی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زارچ  ، محمد رضا حفیظی با بیان اینکه قبل از هر گونه اقدام اجرایی نامه اخطاریه برای صاحبین صنوف ارسال شود افزود: پس از ارسال اخطاریه برای صاحبین صنوفی که تابلوهای غیر مجاز نصب کرده اند اخطار صادر  و در زمان مقرر شده اجرائیات شهرداری  اقدام به پاکسازی و جمع اوری تابلوهای غیر مجاز می کند.

وی تصریح کرد : عملیات جمع اوری تابلوهای غیر مجاز به صورت مستمر ادامه داشته و طی برنامه ریزی های به عمل امده همه خیابان های اصلی شهر زارچ از وجود تابلوهای غیر مجاز پاکسازی می شوند.

حفیظی خطاب به همه صنوف و مراکز مختلف در شهر زارچ گفت : هر گونه نصب تابلو در خیابان های شهر زارچ باید با نظارت و مجوز شهرداری باشد .

شهردار زارچ تصریح کرد : نصب هر گونه تابلوی تبلیغاتی مغایر با قوانین مربوط به نصب این تابلوها پس از ارسال اخطاریه و فرصت زمانی مشخص توسط اجرائیات شهرداری جمع آوری می شود.