زمان : 01 Tir 1395 - 15:10
شناسه : 123759
بازدید : 8497
پیام تبریک رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد به مناسبت روز ملی اصناف پیام تبریک رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد به مناسبت روز ملی اصناف محمد رضا علمدار یزدی در پیامی اول تیرماه روز ملی اصناف را به جامعه اصناف و بازاریان استان یزد تبریک گفت متن این پیام بدین شرح است:

در آئین حیات بخش اسلام، فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال در شمار والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته است.

 

تشکل مردمی اصناف در همه ادوار به‌عنوان وسیع‌ترین بخش اقتصادی نقش مؤثر و تأثیرگذاری در کشور داشته و بی‌شک برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور منسجم و قوی اصناف در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور ضرورتی انکارناپذیر است.

 

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده که  این نامگذاری خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور  است . روز اصناف فرصت خوبی  برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است.

 

اینجانب تقارن روز اصناف با ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و ولادت با سعادت کریم اهل بیت ؛ امام حسن مجتبی(ع)را به تمامی بازاریان زحمتکش و جامعه محترم اصناف استان یزد تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق به اسلام و مسلمین را مسئلت می نمایم. امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با همکاری و  تعامل همه جانبه شاهد رشد و اعتلای  کشورعزیزمان ایران باشیم.

                                                                                                   محمد رضا علمدار یزدی

                                                                                          رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد