زمان : 02 Tir 1395 - 21:13
شناسه : 123816
بازدید : 8366
جشنواره «یک‌صد هزار لبخند» در بافق اجرا شد به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ جشنواره «یک‌صد هزار لبخند» در بافق اجرا شد جشنواره یک‌صد هزار لبخند با هدف حمایت از افراد زیر پوشش طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  رئیس جمعیت هلال احمر بافق در حاشیه برگزاری جشنواره «یک‌صد هزار لبخند» اظهار داشت: این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ حضور داوطلبانه در فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه در زورخانه مالک اشتر بافق برگزار شد.

جعفر حسن‌پور بیان کرد: برای پشتیبانی از این طرح، جشنواره یکصد هزار لبخند با همکاری بخش خصوصی و اداره ورزش و جوانان بافق با هدف میزبانی سفره‌های سحری و افطاری نیازمندان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر هر سال در ماه مبارک رمضان طرح ملی همای رحمت را با هدف کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت به ویژه زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و سالمندان نیازمند اجرا می‌کند و امسال طرح‌های جدیدی به عنوان طرح‌های پشتیبان به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق بیان کرد: در این طرح جمعیت هلال احمر با همکاری خیران و داوطلبان سازمان به تهیه سبدهای غذایی و توزیع به نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند، اقدام می‌کند.

حسن‌پور عنوان کرد: بر اساس تفاهنامه منعقد شده در این زمینه، فعالیت برای برگزاری جشنواره یک‌صد هزار لبخند و طرح همای رحمت از نیمه شعبان آغاز شده و تا 16 تیرماه همزمان با عید سعید فطر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، نخستین محموله 90 بسته چای به جمعیت هلال احمر تحویل شد.

حسن‌پور اظهار داشت: در این جشنواره باستانی‌کاران بافقی در زورخانه مالک اشتر به اجرای حرکات ورزشی و باستانی پرداختند و مبلغ اهدایی شرکت‌کنندگان جمع‌آوری شد.