زمان : 09 Tir 1395 - 14:58
شناسه : 124036
بازدید : 13041
 مهلت فرهنگیان برای ثبت‌نام تک کارت مهلت فرهنگیان برای ثبت‌نام تک کارت فرهنگیان برای ثبت‌نام تک کارت تا ۲۰ تیر ۹۵ فرصت دارند، این کارت به عنوان کارت شناسایی آنها محسوب می‌شود و به تدریج خدمات دیگر از جمله بانکی، کارت بلیت، بیمه و خدمات رفاهی به آن اضافه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بر اساس بخشنامه شماره 700/42488 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت : فرهنگیان استان یزد از 22/3/95 لغایت 20/4/95  فرصت دارند با مراجعه به نشانی www.profile.medu.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

" علی دهقان بهاء آبادی " افزود : تک کارت به عنوان کارت شناسایی کارکنان آموزش و پرورش محسوب شده و جایگزین کارت‌های موجود خواهد شد بنابراین تکمیل اطلاعات و صدور کارت الزامی است.

وی گفت : به منظور صیانت از اطلاعات فرهنگیان سامانه تکمیل اطلاعات فعال شده است و توصیه می‌شود فرهنگیان شخصاً از طریق رایانه‌های موجود در ادارات آموزش و پرورش یا مدارس خود نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

دهقان با اشاره به اینکه این کارت چند منظوره است و به تدریج خدماتی به آن اضافه می‌شودافزود : در مرحله نخست خدمات شناسایی و پرسنلی است و پس از آن خدمات بانکی، تردد، کارت بلیت، کارت بیمه، خدمات رفاهی و عضویت در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.

وی یکی از مهم‌ترین خدمات این کارت را آسان‌سازی بیمه تکمیلی فرهنگیان عنوان کرد و گفت : با فراهم شدن این امکان فرهنگیان دیگر برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز به دریافت معرفی‌نامه ندارند.

معاون پشتیبانی اداره کل افزود: اولویت نخست تک کارت بعد از ارائه خدمات شناسایی توجه به مسائل بیمه تکمیلی فرهنگیان است و پس از آن فرهنگیانی که قصد استفاده از مراکز اسکان و مراکز رفاهی را دارند بی‌نیاز از دریافت معرفی‌نامه می‌شوند.

دهقان گفت : مقرر شده تا تسهیلات و وام‌های فرهنگیان نیز از طریق این کارت ارائه شود و امیدواریم با توسعه کارکردهای این کارت فرآیند ارائه خدمات به فرهنگیان کوتاه شده و رفت و آمد فرهنگیان به مراکز مختلف کم شود.