زمان : 13 Tir 1395 - 16:00
شناسه : 124169
بازدید : 4470
انعکاس شور و شعور مردم ولایتمدار استان در روز جهانی قدس از صدا و سیمای یزد انعکاس شور و شعور مردم ولایتمدار استان در روز جهانی قدس از صدا و سیمای یزد صدا و سیمای یزد همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به صورت ویژه و گسترده به انعکاس حضور پر شور و حماسی مردم یزد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد " ویژه برنامه تلویزیونی روز قدس در سیمای یزد از ساعت 9:30 به صورت زنده به روی آنتن رفت و وحدت و یکپارچگی و حمایت مردم استان از فلسطین مظلوم در راهپیمایی روز قدس به تصویر کشیده شد. پخش سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پخش گزارش های مردمی،  ارتباط با گزارشگران شهرستان ها و پخش نماهنگ از جمله بخش های این برنامه بود.

 

همچنین رادیو یزدهم لحظه به لحظه به انعکاس حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت. دعوت از کارشناسان و بررسی ابعاد سیاسی اجتماعی روز قدس، پخش سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در ارتباط با روز جهانی قدس، ارتباط با گزارشگران مستقر در مسیر های مختلف راهپیمایی، ارتباط با گزارشگران شهرستان ها از جمله بخش های ویژه برنامه رادیویی روز جهانی قدس بود.

 

معاونت خبر  نیزهمزمان با روز جهانی قدس  با تلاش خبرنگاران خودانعکاس دهنده این حماسه بزرگ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین درجایجای استان بود.