زمان : 22 Tir 1395 - 23:02
شناسه : 124651
بازدید : 19405
اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده در ابرکوه اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده در ابرکوه

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و مقابله با خرده فروشان موادمخدر و کشف 820 گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "احمدکمالي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان و پاسگاه انتظامي فراغه طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند. 
وي افزود: ماموران در اين طرح ها و در بازرسي از منازل خرده فروشان مقدار 820 گرم ترياک را کشف و ضبط و سه فروشنده حرفه اي موادمخدر را دستگير کردند. 
سرهنگ کمالي گفت: برخورد جدي و قانوني با خرده فروشان موادمخدر و کساني که بخواهند امنيت و آرامش خانواده ها را به خصوص جوانان و نوجوانان را از اين طريق برهم بزنند، همچنان از اولويت هاي انتظامي شهرستان است. 
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه خاطرنشان كرد: براي اين که در اين گونه برنامه ها از موفقيت بيشتري برخوردار باشيم، بايستي شهروندان فهيم و ولايت مدار شهرستان هر گونه اخبار و اطلاعاتي را در خصوص خريد، فروش، تهيه، توزيع، حمل و نگهداري موادمخدر را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 در اختيار ماموران قرار دهند.