زمان : 28 Tir 1395 - 16:19
شناسه : 124955
بازدید : 7202
خطوط تلفن همراه  یزدی دیروز تا کنون قطع است چرا؟؟چه کسی پاسخگوست!! خطوط تلفن همراه یزدی دیروز تا کنون قطع است چرا؟؟چه کسی پاسخگوست!!

یزدفردا "از ساعات پایانی روز قبل تا لحظه انتشار خبر خطوط موبایل یزدی بدون هیچ اطلاع قبلی قطع شده است .

با توجه به استفاده از خطوط موبایل در تمام زمینه ها قطع بدون اطلاع به نوعی موجب ایجاد اختلال در مور مردم یزد شده و است و چه بسا افراد زیادی که بواسطه قطعی موبایل خود نتضرر شده ونتوانستند از این وسیله فراگیر ارتباطی استفاده کنند .

یکی از شهروندان یزدی به خبرنگار یزدفردا گفت"متاسفانه تمامی هماهنگی ها با توجه به وجود موبایل به صورت ان لاین صورت انجام می شود و امروز قرار بوده با تماس موبایل خریدار ملک خود با هم مرتبط شویم و تا کنون نتوانسته ام مشتری خود را پیدا کنم و با توجه به اینکه بیشتر موارد به صورت لحظهای اتفاق می افتد همین عدم هماهنگی باعث انجام نشدن معامله و همچنین برگشت شدن چک اینجانب شده است و هیچ کس حاضر نیست پاسخگو باشد و ضرر اینجانب به دلیل انجام نشدن معامله را چه کسی پرداخت خواهد کرد .

متاسفانه حقوق شهروندی تنها چیزی است که در اینگونه مواقع پایمال شده و تنها مردم متحمل خسارات می شوند و این در حالی است که اکثر مشترکین موبایل از هزینه های پنهان و پیدا تحمیلی مخابرات ایران ناراضی بوده و با پیامک های  فراوان بدون هیچ کنترلی  از سوی واحد ارزش افزوده مخابرات به مشترکین تحمیل می شود و بدون هیچدرخواستی پیامک هایی به مخاطبان ارسال و با ارسال انها مبالغ هنگفتی از مردم کسر می شود.

یکی از مشترکین در این رابطه به خبرنگار یزدفردا گفت:متاسفانه با شماره های رند پیامک هایی به مشترکین داده می شودکه مردم را تحریک به ارسل اعداد به شماره های مورد نظر کرده و پس از ارسال عدد انها مختارند که در طول ماه پیامک هایی را به مشترکین ارسال و برای ارسال انها مبالغی از 100 تا 1000 و بعضا بیشتر از حساب مشترک کسر و به حساب خود منظور کنند و جالب اینکه طریقه قطع اینگونه پیامک را به مشترکین آموزش نمی دهند و با سواد بالای مهندسی هم دوستان نمی توانند خود را از این دامها رها کنند وای به حال عوام که فعلا شده اندمنبع درآمد آنها .

به هر حال یزدی ها منتظر اصال موبایل های خود با همه این مشکلاتش هستند و امید دارند کسی پاسخگو باشد!!!