زمان : 29 Tir 1395 - 00:37
شناسه : 124996
بازدید : 4677
ظرفیت کاروان‌های پیاده زیارتی برای تبلیغ دین در کشور استفاده شود‌ آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع زائران کاروان پیاده امام رضا(ع) شهرستان بافق ظرفیت کاروان‌های پیاده زیارتی برای تبلیغ دین در کشور استفاده شود‌
  

 آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع زائران کاروان پیاده امام رضا(ع) شهرستان بافق، با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی و دینی در جامعه اظهار داشت: ایجاد محبت اهل بیت(ع)، شناسایی این بزرگواران و انتقال این شناخت به مردم کار بسیار ارزشمندی است.

امام جمعه یزد برپایی کاروان زیارتی پیاده امام رضا(ع) را اقدامی بسیار خوب دانست و گفت: چه خوب است که انسان در این مسیر دست دیگر افراد را هم بگیرند و اگر این کار با هدف و انگیزه بزرگی است، این هدف را به دیگران هم منتقل نماید.

وی یکی از ارزش‌های بزرگ در دین اسلام را همراه کردن دیگر مردم در ثواب اعمال دانست و گفت: کاروان پیاده از گذشته‌های دور وجود داشته و بزرگانی همچون آیت‌الله حاج شیخ یزدی در طول مسیر پیاده‌روی از هر روستا و آبادی که رد می‌شدند، توقف کرده و به تبلیغ دین اسلام در بین مردم می‌پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: خوب است که این کار در کاروان‌های فعلی هم آنجا شود و علاوه بر اینکه این مسیر را طی می‌کنیم، به تبلیغ دین در بین مردم هم بپردازیم تا ارزش کار ما چندین برابر شود.

آیت الله ناصری گفت: به این وسیله هم ارزش و جایگاه خود زائران با این کار افزایش پیدا می‌کند و هم برکات و خیرات آن به دیگر مردم به ویژه مردمی که در این مسیر قرار دارند هم می‌رسد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید اگر دعای شما نباشد خداوند به شما توجه نمی‌کند، به همین دلیل هم باید در طول مسیر زائران مدام در حال توجه به مسائل معنوی و دعا داشته باشند و از فرصت‌های پیش آمده به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: یکی از دعاهایی که باید به صورت ویژه در این مسیر انجام شود، بقای انقلاب و خنثی شدن فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: این حرکت باید همچون یک راهپیمایی بزرگ برای حفظ و پایداری انقلاب و ولایت و مقدسات دین باشد و همه یکپارچه با هدف دفع شدن توطئه دشمنان دست به دعا شویم.