زمان : 01 Mordad 1395 - 14:28
شناسه : 125275
بازدید : 9757
اعدام راننده هوسبازکرجی که دختر جوان را بیهوش و به او تجاوزکرد اعدام راننده هوسبازکرجی که دختر جوان را بیهوش و به او تجاوزکرد
یزدفردا"من از هوش رفتم. وقتی به خودم آمدم که در منطقه‌ای خلوت بودیم. مرد راننده قصد داشت به من تجاوز کند سعی کردم مقاومت کنم و با داد و فریاد او را فراری بدهم اما ...
من از هوش رفتم. وقتی به خودم آمدم که در منطقه‌ای خلوت بودیم. مرد راننده قصد داشت به من تجاوز کند سعی کردم مقاومت کنم و با داد و فریاد او را فراری بدهم اما آن مرد چاقویی درآورد و آن را زیر گلویم گذاشت و گفت اگر تسلیم نشوم مرا می‌کشد.

شرق: مردی که بعد از بیهوش‌کردن دختری نوجوان او را مورد تعرض قرار داده بود با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز به مرگ محکوم شد.

دو پسر جوان روز ۱۴ آذر سال گذشته دختری را که به شدت بدحال بود به درمانگاه مهرگان واقع در منطقه کیانمهر کرج بردند و پزشکان اقدامات اولیه درمانی را آغاز کردند. پس از آن دختر نوجوان خودش را شیوا معرفی کرد و به کادر درمانی گفت توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفته و دو پسری که او را به بیمارستان رسانده‌اند ناجیان وی هستند.

ساعتی بعد تیمی از ماموران پلیس که از طریق مسوولان درمانگاه از واقعه مطلع شده بودند خود را به آنجا رساندند و در بدو امر به بازجویی از شیوا پرداختند. او گفت: «در شهرک نور به قصد رفتن به خانه‌مان سوار خودرو پژویی شدم که مسافربر به نظر می‌رسید. چون دو پسر در صندلی عقب نشسته بودند من روی صندلی جلو نشستم. دو مسافر دیگر در حال خوردن نذری بودند و به من تعارف کردند اما قبول نکردم آن دو مسافر چند دقیقه بعد پیاده و من و راننده تنها شدیم.»

دختر نوجوان ادامه داد: «راننده ناگهان چیزی را جلوی بینی‌ام گرفت و من از هوش رفتم. وقتی به خودم آمدم که در منطقه‌ای خلوت بودیم. مرد راننده قصد داشت به من تجاوز کند سعی کردم مقاومت کنم و با داد و فریاد او را فراری بدهم اما آن مرد چاقویی درآورد و آن را زیر گلویم گذاشت و گفت اگر تسلیم نشوم مرا می‌کشد.

بعد از تعرض این مرد به من ناگهان دو جوان موتورسوار را دیدم و با داد و فریاد توجه آنها را جلب کردم. وقتی آن دو به پژو نزدیک شدند مرد راننده مرا از ماشین بیرون انداخت، خودش پشت فرمان نشست و فرار کرد البته من در لحظه آخر توانستم گوشی موبایل او را بردارم.» ماموران در ادامه به تحقیق از دو ناجی دختر نوجوان پرداختند.

آنها توضیح دادند به طور اتفاقی از آن محدوده عبور می‌کردند که با شنیدن صدای جیغ‌های شیوا به کمک او رفتند اما نتوانستند مرد راننده را دستگیر یا مشخصات خودرو او را یادداشت کنند. کارآگاهان پلیس آگاهی کرج بعد از اطلاع از جزییات این واقعه از طریق شماره تلفن همراه متهم او را ردیابی و خانه‌اش را پیدا کردند اما وقتی به آنجا رفتند متوجه شدند متهم ۵۱ ساله که جواد نام دارد فراری شده است.

پلیس سه روز بعد از تشکیل این پرونده توانست رد متهم را بیابد و او را در بزرگراه کرج-قزوین بازداشت کند. این مرد در بازجویی‌ها به جرمش اقرار کرد و گفت: «بعد از پیاده شدن دو مسافر و تنها شدن با شیوا وسوسه شدم و او را بیهوش کردم و به منطقه‌ای خلوت بردم.»پرونده بعد از اتمام تحقیقات مقدماتی در اختیار شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز قرار گرفت.

در این جلسه دختر نوجوان بار دیگر اظهارات اولیه‌اش را تکرار کرد و گفت اگر دو موتورسوار به کمکش نرفته بودند متهم او را به قتل رسانده بود. جواد در دفاع از خود اتهام تجاوز به عنف را رد کرد و گفت: «من متاهل هستم و سه فرزند دارم. قبول دارم با شاکی رابطه داشتم اما این رابطه با میل خودش بود و من از زور استفاده نکردم.»

هیات قضات بعد از شور با توجه به مدارک موجود جواد را گناهکار شناختند و او را به مرگ محکوم کردند.