زمان : 02 Mordad 1395 - 16:50
شناسه : 125325
بازدید : 6928
رئیس کمیسون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد: پروژه زیرگذر میدان آیت الله خاتمی انشاالله در هفته دولت افتتاح مي شود رئیس کمیسون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد: پروژه زیرگذر میدان آیت الله خاتمی انشاالله در هفته دولت افتتاح مي شود

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

در راستای تسریع در اجرای عملیات عمرانی در احداث زیرگذر میدان آیت الله خاتمی ، رئیس و اعضای کمیسيون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد از این پروژه  بازدید کردند.

در این بازدید که مهندس توحیدی فر مدیرعامل سازمان عمران و بهسازي و مهندس طهماسبی معاونت عمراني شهرداری حضور داشتند توضیحاتی در زمینه پیشرفت کار و اقدامات انجام شده در این زیرگذر  ارائه نمودند.

ملیحه امینی اصیل رئیس کمیسيون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد  با توضیحات مهندس توحیدی فرمدیر عامل سازمان عمران و بهسازي شهرداری گفت: عملیات گود برداری در این پروژه ظرف بیست روز آینده به اتمام خواهد رسید و امیدواریم در هفته دولت شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

هم اکنون  پایه های پل به صورت کامل در این زیرگذر نصب شده است و اجرای عملیات بدنه سازی با سنگ در حال انجام می باشد.

گفتنی است که طول  زیرگذر میدان ایت الله خاتمی 650 متر و عرض آن 5/16متراست که هزینه اجرای این طرح ده میلیارد تومان و هزینه جابجایی تاسیسات هم حدود یک میلیارد تومان است .

همچنین اعضای کمیسيون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با حضور در ساختمان های مسکونی  مجتمع امام علی ع در نشستی با اعضای هیئت مدیره این مجتمع،  مشکلات این منطقه مسکونی را بررسی کردند.