زمان : 06 Mordad 1395 - 22:41
شناسه : 125791
بازدید : 3638
بازدید سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از کارگاههای مرکز اموزش فنی وحرفه ای خواهران یزد در پنجمین روز از هفته مهارت بازدید سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از کارگاههای مرکز اموزش فنی وحرفه ای خواهران یزد در پنجمین روز از هفته مهارت رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران یزد از بازدید سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از کارگاههای آن مجموعه در پنجمین روز از هفته مهارت خبر داد.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران یزد از بازدید سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از کارگاههای آن مجموعه در پنجمین روز از هفته مهارت خبر داد.

      به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: نصرت دهقان در تشریح این خبر گفت : همزمان با پنجمین روز گرامیداشت هفته مهارت "خانم رقیه کرمانیان" سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به همراه "علی افضلی" سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و "مریم زمانی"مشاور امور بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای از کارگاههای میکس و مونتاژ ، طراحی و دوخت،چهل تکه دوزی، نقاشی،  نماترک اسپایدر و...مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 خواهران یزدبازدید نمودند .

در این بازدید افضلی ضمن عرض خیر مقدم به سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به تشریح فعالیت ها و دستاوردهای مرکز در حوزه های مختلف آموزشی پرداخت و افزود: بانوان یزدی استقبال بسیار خوبی از آموزش های مهارتی دارند به طوریکه برای غالب حرفه ها آزمون ورودی برگزار می گردد.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز با اشاره به کیفیت مطلوب آموزش در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و انگیزه بالای کارآموزان خواستار حمایت از مهارت آموختگان در جهت ایجاد کسب و کار  و در نتیجه اشتغال پایدار شد.