زمان : 06 Mordad 1395 - 22:03
شناسه : 125883
بازدید : 9739
احتمال بازی محمدرضا گلزار با «خضراء» در ترکیه احتمال بازی محمدرضا گلزار با «خضراء» در ترکیه

محسن محسنی نسب از آخرین وضعیت فیلم های در دست ساخت خبر داد.

 محسن محسنی نسب نویسنده،تهیه کننده و کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در خواست پروانه ساخت فیلمی با عنوان «خضراء» را داده‌ایم و این روزها در پیش تولید هستیم.

وی در مورد موضوع و لوکیشن این فیلم عنوان کرد: موضوع  «خضراء» ورزشی- اجتماعی است و در سبک فیلم «یاس‌های وحشی» خواهد بود و لوکیشن‌های آن در تهران، نوشهر و اتریش می‌گذر‌د.
 
محسنی نسب از حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با این فیلم گفت: تمام تلاش ما این است که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص بازیگران «خضراء» اظهار داشت: انتخاب اول من محمد رضا گلزار است اما این موضوع منوط به اتمام بازی و هماهنگی در پروژه یا پروژه‌هایی است که او در دست دارد.

وی ادامه داد: در مجموع قهرمان اصلی فیلم ما دو برادر هستند و به جز استفاده از بازیگران ایرانی از دو بازیگر اتریشی استفاده می‌کنیم، جویا استاف یکی از بازیگران مطرح زن سینمای اتریش است که با او به توافق رسیدیم.

محسنی نسب تصریح کرد: هاوار قاسمی یکی دیگر از بازیگران ایرانی است که از آن بهره می‌بریم و پیش از این هم  در دیگر آثارم نیز از حضورش استفاده کردیم بازیگری که پس از همکاری در فیلم «شاخ کرگدن» از لحاظ کیفیت بازی و رفتار حرفه ای در سطح بالایی قرار دارد.

کارگردان «شاخ کرگدن» افزود: «خضراء» فیلمی پر هزینه و سخت است و چون این فیلم در ترکیه فیلمبرداری می‌شود به خاطر وضعیت این روزهای ترکیه فعلا دست به کار نشدیم و کار را متوقف کردیم.