زمان : 08 Mordad 1395 - 11:56
شناسه : 125955
بازدید : 6267
بيماري جديد زبان دراز بيماري جديد زبان دراز زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

از وقتي كه بمب خبري افشاي فيش‌هاي حقوقي زير كرسي رياست دولت يعني آشيخ حسن اعتدال‌الملك تركيد. پدر عزيز و بزرگوارم يعني همان زبان‌دراز «آيينه» هراسان فيش خرداد ماه را كه شامل معوقات هم ميشد زير تشكچه‌اش كه بر روي آن مي‌نشستند قايم كرده بود و دائم از آن حفاظت مي‌كرد.
هركدام از عيال و فرزندان هم كه موبايل به دست نزديك مي‌شدند، فرياد ميزد: نمي‌گذارم افشا كنيد هشت سال بردند و خوردند كجا بوديد؟ دكل را بردند نفهميديد. از صندوق تامين اجتماعي به اندازه هفتصدتا حقوق‌هاي نجومي پاداش به وكيل و وزير و مدير دادند هيچ نگفتيد.
ب.ز_ م.خ_د.ذ خ.چ.ا.ص (به اندازه تمام جدول الفبا) با ياري بعضي از آقازاده‌ها و اخوي‌زاده‌ها و نوه و عموزاده‌ها كشتي كشتي نفت را دربردند، خواب بوديد حالا كه دوازده درصد به حقوق من سراپا تقصير اضافه شده و با معوقات يكجا به حساب اين بازنشسته ورشكسته ريختند حالا موبايل دست گرفتيد و مي‌خواهيد عكس بگيريد. بابا آبرو دارم نكنه از ديوان محاسبات هستيد؟ راستي از كجا آمديد!؟ چطور تو رسانه‌ها مي‌نويسند: بانك‌ها بيمه‌ها و شركت‌هاي دولتي ورشكسته هستند حالا چگونه مديرانش پاداش گرفتند؟ آيا پاداش ضرر گرفتند؟! بعد دوباره محكم‌تر تشكچه موصوف را گرفته و مي‌گويد تا موبايل‌هايتان را نبريد از اينجا بلند نمي‌شوم. خوانندگان عزيز ببخشيد. پدر عزيزم موصوف‌ به زبان دراز معمولاً در ايام تابستان مبتلا به يك بيماري مي‌شود و اكنون هم فكر مي‌كنم دچار همان بيماري حقوق (خود نجوم بيني) شده است. دعا مي‌كنم هم آخر كار زبان‌دراز و سرنوشت پرونده حقوق‌هاي نجومي عاقبت به خير شوند.

زبان دراز‌زاده