زمان : 20 Mordad 1395 - 16:06
شناسه : 126532
بازدید : 5560
خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میبد تجلیل شدند خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میبد تجلیل شدند با تحولی که شهرستان میبد بعد از انقلاب اسلامی در حوزه‌های عمران و آبادانی ایجادشده است این شهرستان به یکی از قطب‌های علمی و صنعتی استان تبدیل‌شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، پویایی و رونق اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شهرستان میبد بعد از انقلاب، فضا را برای فعالیت سایت‌های خبری و نشریات مکتوب آن‌چنان بالابرده است که امروز در این شهرستان 8 سایت خبری و 6 نشریه مکتوب فعالیت دارند و نقش مهمی را در آگاهی بخشی و خبر و اطلاع‌رسانی ایفا می‌کنند.

به مناسبت هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، شهردار میبد با دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه به یکی از هتل‌های سنتی این شهرستان از این قشر پرتلاش قدردانی کرد.

شهردار میبد با تبریک روز خبرنگار بر صداقت در انعکاس خبر تأکید کرد و گفت: یکی از رسالت‌های خبرنگار این است که برای روشن شدن افکار مردم و بی‌طرفی، آنچه را که واقعیت دارد و به مصلحت جامعه و نظام است انعکاس دهد.

فرماندارمیبد هم خبرنگاری را از شغل‌های سخت عنوان کرد و افزود: انعکاس خبر به شیوه خوب و مطلوب ارزشمند است.

حسین فلاح گفت: آنچه موجب پیشرفت و آبادانی می‌شود همدلی و همکاری است و خبرنگاران که نقش مهمی در آگاهی جامعه دارند باید با نقد منصفانه و پرهیز از هرگونه جهت‌گیری‌های جانب‌دارانه رسالت خطیر خود را در قبال نظام و ملت انجام دهند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران سایت‌ها و نشریات شهرستان میبد و تعدادی از خبرنگاران یزد که در این مراسم حضور داشتند با اهداء لوح از زحمات آن‌ها در طول سال تقدیر به عمل آمد.