زمان : 25 Mordad 1395 - 19:18
شناسه : 127206
بازدید : 13354
سرهنگ "حسین رضایی" با حکم فرمانده ناجا به عنوان رییس پلیس جدید آگاهی استان معرفی شد سرهنگ "حسین رضایی" با حکم فرمانده ناجا به عنوان رییس پلیس جدید آگاهی استان معرفی شد

تاکید بر استفاده از ظرفیت های پلیس در کشف علمی جرم// پلیس آگاهی در بین مردم و ناجا از جایگاه ویژه ای برخوردار است

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامی استان گفت: باید از ظرفیت های موجود بهره ببریم تا بتوانیم در راستای کشف علمی جرم در سطح جامعه و همچنین پیشگیری از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

 

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، سردار "ایرج کاکاوند" در مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی به لحاظ ارایه خدمات به شهروندان از جمله در برگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان و همچنین در خصوص دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای، دارای جایگاه ویژه ای در بین مردم و هم در ناجا است.

وی ضمن اشاره به نامگذاری سالجاری به نام سال "اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری(مدظله) و تدابیر ایشان در راه مبارزه با قاچاق کالا افزود: پلیس آگاهی در راستای عملی نمودن و تحقق شعار سال، اقدامات خوبی را در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته است.

کاکاوند تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا اهمیت بسیار بالایی دارد و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی انجام شده که انتظار می رود مجموعه پلیس آگاهی نیز با تلاش بیش از پیش، گام های موثری را در این راه بردارد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: باید از ظرفیت های موجود بهره ببریم تا بتوانیم از این ظرفیت ها در راستای کشف علمی جرم در سطح جامعه و همچنین پیشگیری از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی استفاده کنیم و به دنبال آن شاهد ارتقاء امنیت و احساس امنیت در سطح جامعه باشیم.

سردار کاکاوند در ادامه به روند رو به رشد پلیس فتا استان در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا استان، این پلیس در سال 94 در بحث کشف جرم در فضای مجازی جزو استان های برتر و اول کشور بود که انتظار این است این وضعیت مطلوب همراه با شتاب بیشتر حفظ و رو به رشد باشد.

وی ماموریت های پلیس آگاهی و پلیس فتا را به نوعی مکمل یکدیگر و از یک جنس برشمرد و اضافه کرد: باید سعی شود قدم هایی برداریم تا موجبات رضایت و خشنودی بیش از پیش شهروندان از عملکرد پلیس فراهم شود.

کاکاوند تصریح کرد: در کنار این اقدامات عملیاتی، اقدامات اجتماعی پلیس از جمله بحث فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، آموزش و آگاه سازی شهروندان نیز در راستای پیشگیری از بروز جرایم و ارتقاء امنیت، بسیار مطلوب و تاثیرگذار بوده است.

سردار کاکاوند یادآور شد: امیدواریم همه ما تا زمانی که مسیولیت داریم به وظیفه خودمان در راستای خدمت به شهروندان به خوبی عمل کرده و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نباشیم.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های سرهنگ "علی فاتحی" در مدت سرپرستی پلیس آگاهی، سرهنگ "حسین رضایی" را طی حکمی از سوی فرمانده ناجا به عنوان رییس پلیس جدید آگاهی استان معرفی کرد.