زمان : 06 Shahrivar 1395 - 17:25
شناسه : 127685
بازدید : 8489
همزمان با حضور نوبخت در یزد یکی از موفق ترین دبیرستان های شاهد استان یزد از وسط دو نیمه شد!!!! همزمان با حضور نوبخت در یزد یکی از موفق ترین دبیرستان های شاهد استان یزد از وسط دو نیمه شد!!!!

یزدفردا "در شهر دارالعباده و دارالعلم یزد یکی از دبیرستان های شاهد که بیشترین خدمات علمی را فرزندان شاهد ، ایثارگر و جانباز ارائه می داد با حکم قاضی دونیمه شد .

حکایت از آنجا آغاز شد که مدرسه شهید رمضان زاده با 2000 متر مساحت توسط پدر شهید به آموزش وپرورش اهدا شد و با توجه به نیاز مدرسه قرار بر این شد تا با تعدادی ورثه دیگر خانواده محترم رمضان زاده به توافق برسند و ما بقی زمین هم به مدرسه اختصاص یابد .

اما طی این سالها این ماجرا ادامه پیدا کرد و مالکان دیگر زمین از اختصاص زمین خود به مدرسه ناراضی بوده و آموزش و پرورش ومدرسه شاهد نتوانستند مالکان را راضی نمایند و مالکان با حکم دادگاه مدرسه را نیمه کردند و روز 5شنبه  همزمان با حضور نوبخت معاون قدرتمند رییس جمهور در یزد وسط مدرسه را دیوار کشیدند .

این گره تنها با همت کسانی حل خواهد شد که بتوانند مالکان را راضی کرده تا ملک خود را به آموزش و پرورش بفروشند و تحویل آموزش      و پرورش دهند .

البته نمایندگان یزد چه نمایندگان اسبق و چه نماینده فعلی همه تلاش خود را برای حل این معما به کار گرفته و همچنین شهرداران و استانداران وائمه محترم جمعه و نمایندگان ولی فقیه هم  تلاش کردند و تا کنون نتیجه نداده است و فعلا هم مدرسه نیمه و اگر دیر بجنبند فردا به مردم فروخته شده و تا بیایم مالکان جدید را راضی کنیم دیگر مدرسه ای نخواهد ماند .

البته قطعه جدا شده زمین فوتبال مدرسه و محل صبحگاه وهمچنین حیاط مدرسه است که اگر نباشد از مدرسه سالن می ماند و بس و دیگر نمی توان از انجا استفاده آموزشی کرد .

تنها راهکار مدرسه شاهد چسباندن تکه جداشده  مدرسه است که آنهم توسط خیرین و یا مقامات استان که بتوانند راهکاری اجرایی ارائه دهند عملی خواهد شد .

 

سایت خبری یزد فردا