زمان : 22 Shahrivar 1395 - 23:36
شناسه : 128614
بازدید : 5498
انبار کالاي قاچاق در يزد لو رفت انبار کالاي قاچاق در يزد لو رفت

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد ماموران پليس استان در بازرسي از دو انبار کالاي قاچاق در شهر يزد بيش از 12 هزار قلم موادخوراکي و پوشاک قاچاق به ارزش دو ميليارد و 400 ميليون ريال را کشف کردند.

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، سرهنگ "محمدرضامزيدي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد درباره اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس استان دو باب انبار محل دپوي انواع کالاي قاچاق فاقدمجوز گمرکي را در شهر يزد شناسايي کردند.

مزيدي ضمن اشاره به اخذ مجوزقضائي و بازرسي از انبارهاي موردنظر گفت: در بازرسي از اين دو انبار، بيش از 12 هزار قلم انواع موادخوراکي و پوشاک خارجي قاچاق کشف شد.

سرهنگ مزيدي ارزش کالاهاي کشف شده را دو ميليارد و 400 ميليون ريال بيان کرد و افزود: ماموران انتظامي در اين راستا دو متهم را نيز دستگير و به سازمان تعزيرات حکومتي استان يزد معرفي کردند.

معاون اجتماعي پليس يزد در خاتمه با بيان اينکه رشد و شکوفايي اقتصاد ملي در گرو برخورد با قاچاقچيان و جلوگيري از واردات کالاي قاچاق است، تصريح کرد: برخورد جدي با معضل قاچاق کالا نيازمند عزم همگاني مردم و مسئولان است