زمان : 23 Shahrivar 1395 - 00:03
شناسه : 128638
بازدید : 4656
کيف قاپ حرفه اي با 20 فقره سرقت در يزد دستگير شد کيف قاپ حرفه اي با 20 فقره سرقت در يزد دستگير شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان يزد- رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري سارق کيف قاپ و اعتراف وي به 20 فقره سرقت در نقاط مختلف شهر يزد خبر داد.

 سرهنگ "حسين رضايي" در مصاحبه با واحد دریافت خبر یزدفردا، درباره اين خبر گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد از شهروندان که بيشتر به روش کيف قاپي و در برخي مواقع همراه با تهديد و خشونت نيز بود بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي و شهرستان يزد قرار گرفت.

وي ضمن اشاره به حضور گشت هاي محسوس و نامحسوس در مناطق از پيش تعيين شده، ادامه داد: ماموران گشت شهرستان يزد روز گذشته به فردي سابقه دار مشکوک شده و او را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.

رضايي افزود: متهم در اداره پليس به 20 فقره سرقت به شيوه کيف قاپي از شهروندان در مناطقي از جمله؛ صفائيه، خيابان کاشاني و بلوار منتظرقائم شهر يزد اعتراف کرد.

سرهنگ رضايي با بيان اينکه متهم در برخي سرقت هاي خود به زورگيري از شهروندان و اعمال خشونت نيز اعتراف کرده است افزود: با دستور مقام قضائي، سارق روانه زندان شد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در خاتمه يادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و پرسه زني آنها در محلات و نقاط خلوت شهر، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.