زمان : 02 Mehr 1395 - 00:37
شناسه : 129402
بازدید : 8080
پیام فرماندار مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام فرماندار مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس

 

"سید محمد رستگاری "فرماندار شهرستان مهریزطي پیامی آغاز  هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،سید محمد رستگاری در این پیام آورده است  :

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحميلي  و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداري از ارزشهاي اصيل اسلامي اهتمام ورزيم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان ،ایثارگران ، جانبازان وآزادگان سرافراز، توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم انقلابي و ولایتمدار شهرستان مهریز را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل ا تعالی فرجه الشریف) و در پرتو منویات مقام معظم رهبري (مدظله العالی)  از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.