زمان : 03 Mehr 1395 - 00:29
شناسه : 129475
بازدید : 162836
اعترافات تکاندهنده دوبرادر قاتل زرگر یزدی از دو قتل مشابه  در دو ماه گذشته در یزد و همدان!!!/فیلم محل قتل و کشف جسد چوان زرگری یزدی به همراه دانلود وتصاویر(1نظر) اعترافات تکاندهنده دوبرادر قاتل زرگر یزدی از دو قتل مشابه در دو ماه گذشته در یزد و همدان!!!/فیلم محل قتل و کشف جسد چوان زرگری یزدی به همراه دانلود وتصاویر(1نظر) در ادامه فیلمی که یزدفردا از محل کشف جسد زرگر یزدی و شاهدین کشف جسد تهیه کرده است منتشر می کنیم ./دفردا :سارقان طلافروشی در یزد که با به قتل رساندن زرگر یزدی اقدام به سرقت از مغازه زرگری او کرده بودند امروز جمعه در شهرستان ملایر همدان دستگیر شدند . سارقین که برادر بوده و سابقه دار هستند پس از دستگیری اعترافات تکاندهنده دیگری هم داشتند این دو برادر در بازجویی ها از دیگر سرقت های همراه با قتل خود پرده برداشتند.

یزدفردا :سارقان طلافروشی در یزد که با به قتل رساندن زرگر یزدی اقدام به سرقت از مغازه زرگری او کرده بودند امروز جمعه در شهرستان ملایر همدان دستگیر شدند .

سارقین که برادر بوده و سابقه دار هستند  پس از دستگیری اعترافات تکاندهنده دیگری هم داشتند  این دو برادر  در بازجویی ها از دیگر سرقت های همراه با قتل خود پرده برداشتند.

جنایتکاران حرفه ای  با قتل یک زرگر در بازار زرگری  شهر یزد، 5 کیلوگرم طلا را به سرقت بردند .در حالی که تحقیقات برای دستگیری 2 سارق مسلح ادامه داشت ماموران پلیس متوجه شدند آنها از استان خارج  و به استانی دیگر متواری شده اند.

سرانجام صبح امروز مخفیگاه سارقان مسلح در شهرستان ملایر استان همدان شناسایی شد و در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی یزد و همدان دو سارق مسلح در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح مقداری از طلاهای مسروقه و اسلحه مورد استفاده در سرقت ها کشف شد.دو متهم که برادر و اهل یکی از استان های غربی کشور هستند در بازجویی های اولیه به قتل شاگرد زرگر و سرقت طلاها اعتراف کردند.

متهمان در بازجویی های تخصصی اعتراف تکاندهنده دیگری هم داشتند که پرده از راز جنایات دیگری برداشت .

جنایت سوم مرداد 95   همدان هم کار این دوسارق بوده است این دو برادر جنایتکار  مرد طلافروشی به نام محمد تقی را در همدان به همین شیوه پس از اینکه از مغازه اش خارج شده به قتل رسانده و با برداشتن کلیدهای مغازه وی  و ورود به طلافروشی، تمامی طلاهای داخل مغازه را به سرقت برده بوده و متواری شده اند.

این دو برادر جنایتکار پرده از جنایت دیگریدر یزد  برداشتند و به  قتل مرد صراف و سرقت از مغازه او در یزد هم اعتراف کردند اما جالب اینکه  هجدهم شهریور 95 دو متهم با چاقو مرد صراف یزدی  را به شدت مجروح کرده و به تصور قتل او دست به سرقت مغازه او زدند متواری شدند .

اما خوشبختانه مرد صراف یزدی جان سالم به در برده است و در همین ماه ادامه خباثت و جنایت خود را با خفه کردن زرگری یزدی پی گرفتند که با هوشیاری پلیس یزد در همدان به دام افتادند تا تقاص جنایات خود را پس دهند .

با خبرهای تکمیلی همراه ما باشید 

در ادامه فیلمی که یزدفردا  از محل کشف جسد زرگر یزدی و شاهدین کشف جسد تهیه کرده است منتشر می کنیم .

منابع"میزان.یزد تیتر

سرویس عکس یزدفردا"محمد عارف جلالی -علی لطیفی



تشکر خانواده وآشنایان  حق شناس از نیرو انتظامی پس از دستگیری

 

 

 

پارکینگ و  محل قتل و  کشف جسد زرگر یزدی 

 


 
 
 
 

 

 

 


 



 

دانلود فیلم  

پخش فیلم