زمان : 03 Mehr 1395 - 20:37
شناسه : 129518
بازدید : 6405
برگزاری دوره گیمفیکیشن  توسط تعاونی دانش بنیان تبلیغات پیشگامان پرواز در یزد برگزاری دوره گیمفیکیشن توسط تعاونی دانش بنیان تبلیغات پیشگامان پرواز در یزد تعاونی تبلیغات دانش بنیان پیشگامان پرواز با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه دوره پیشرفته گیمفیکیشن را در یزد برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی پیشگامان رسانه و آگهی زبده، تعاونی تبلیغات دانش بنیان رسانه و آگهی زبده "پرواز"، با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه اقدام به برگزاری دوره پیشرفته گیمفیکیشن در شهر یزد می نماید.

گیمیفیکیشن یا بازی گونگی به شیوه استفاده از مکانیزم ها، المان ها و قواعد و قوانین بازی در جاهایی که ماهیت بازی ندارند، اطلاق می شود. بازی به عنوان برترین و مهمترین نقطه ی مشترک بین کلیه انسان ها باعث ایجاد ارتباطی عمیق تر و مستحکم تر با مخاطب خواهد شد با استفاده از همین حس مشترک مفهوم گیمیفیکیشن بسیار جذاب و کارا خواهد بود، هدف اصلی استراتژی های گیمیفیکیشن "حس رضایت" و "تعامل بیشتر برای مشارکت" میباشد و به اصطلاح باید منجر به معتاد کردن مخاطب به سرویس یا محصول یا خدمت ارائه شده شود.

شایان ذکر است این دوره که از ساعت 9 الی 13 پنجشنبه 8 مهرماه 1395در سالن همایشهای پارک علم و فناوری اقبال برگزار می شود،  به مناسبت آغاز سال تحصیلی تا پنجم مهرماه، تخفیف 50 درصدی نیز برای علاقمندان در پی خواهد داشت.