زمان : 06 Mehr 1395 - 20:40
شناسه : 129696
بازدید : 6269
برگزاری مانور لحظه صفر با سناوریو نجات در آوار رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد: برگزاری مانور لحظه صفر با سناوریو نجات در آوار رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از برگزاری مامور لحظه صفر با سناریو نجات در آوار در شب گذشته با حضور 17 نفر از نجاتگران تیم های جستجو و نجات شهری هلال احمر شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : نداشتن اطلاع قبلی از ویژگی های این مانور بود که زمان برای رسیدن تیم های جستجو و نجات  شهرستان  را با اهمیت می کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : ارزیابی تجهیزات،زمان،اسکان اضطراری و برپایی چادر،آمادگی برای امداد و نجات آوار به کمک دستگاه های زنده یاب وسایر موارد از ویژگی های این مانور بود که با حضور 17 نفر از نجاتگران تیم های جستجو و نجات با تجهیزات انفرادی کامل در منطقه حضور یافتند و پس از اعلام نوع حادثه و نوع سازه مانور برگزار و آمادگی نجاتگران تیم های جستجو و نجات در برابر حوادث احتمالی ارزیابی شد.

کهدویی در ادامه بیان داشت : این مانوردر راستای ارتقای سطح توانمندی تیم های امدادی درمقابله با پاسخگویی به حوادث احتمالی برگزار شد.