زمان : 07 Mehr 1395 - 14:04
شناسه : 129719
بازدید : 15344
کمپین سه شنبه های بدون خودرو با شعار مهربانی با قلب، نیروبخش زندگی +تصاویر کمپین سه شنبه های بدون خودرو با شعار مهربانی با قلب، نیروبخش زندگی +تصاویر در صبحگاه سه شنبه ششم مهرماه همایش دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو با شعار مهربانی با قلب، نیروبخش زندگی در یزد به میزبانی مرکز بهداشت استان یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری یزد، در صبحگاه سه شنبه ششم مهرماه همایش دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو با شعار مهربانی با قلب، نیروبخش زندگی در یزد به میزبانی مرکز بهداشت استان یزد برگزار گردید.

در آستانه روز جهانی قلب و هفته سالمندان، با حضور تعداد زیادی از شهروندان یزدی در ایستگاه دوچرخه سواری میدان آزادی یزد، همایش دوچرخه سواری با شعار مهربانی با قلب، نیروبخش زندگی برگزار گردید.

دوچرخه سواران مسیر میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، شهید باهنر و دانشجو را به سمت دانشکده پیراپزشکی یزد رکاب زدند و پس از انجام نرمش صبحگاهی، دکتر حائری زاده از اساتید برجسته  و دکتر لطفی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در رابطه با اهمیت تحرک و ورزش در جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی مواردی را برای دوچرخه سواران تشریح کردند و پویش سه شنبه های بدون خودرو را حرکتی موثر در ترویج فرهنگ ورزش و دوچرخه سواری برشمردند.

 در انتهای این همایش با حضور محمد رضا شفیعی (معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد و رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان یزد)، امیر عظیم صحت مند (سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان یزد)، سید حسین سید عربی (رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد) و پرسنل داشکده پیرا پزشکی یزد به قید قرعه به شرکت کنندگان دستگاه تست قند خون و لباس ورزشی اهدا گردید.

گفتنی است چندی است که پویش سه شنبه های بدون خودرو با هدف کاهش ترافیک، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست در کشور به راه افتاده و تعداد بسیار زیادی از شهرها و مراکز استانها به این پویش پیوسته اند.