زمان : 07 Mehr 1395 - 16:30
شناسه : 129724
بازدید : 6374
تذکر شفاهی صباغیان به سه وزیر درباره مشکلات حوزه انتخابیه در جلسه علنی امروز مجلس انجام شد تذکر شفاهی صباغیان به سه وزیر درباره مشکلات حوزه انتخابیه

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از راههای حوزه انتخابیه مهریز مصوبه سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به استان یزد را دارد گفت: جاده هرات و مروست، بافق و بهاباد و بافق به یزد از جمله راههای مواصلاتی استان است که هنوز در انتظار تامین اعتبار و تکمیل شدن است.

محمد رضا صباغیان بافقی با اشاره به اینکه در ۶ ماه گذشته در محور بافق و بهاباد و بافق به یزد ۱۲ نفر کشته و ۲۶ نفر زخمی شده اند اظهار داشت: این اتفاقات در شهری رخ می دهد که خود منبع درآمدی و معدنی دارد.

وی افزود:۵۰ درصد کامیون های در حال تردد در این جاده حامل سنگ آهن هستند و مردم را زیر چرخهای خود له می کنند.

نماینده مردم بافق همچنین در رابطه با عدم پرداخت پول گندم کشاورزان به وزیر کشاورزی تذکر داد و تصریح کرد:ماهها است که مردم گندم خود را به دولت فروختند و متاسفانه هنوز پولی دریافت نکرده اند.

صباغیان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: بضاعت مردم همین بوده است آقای وزیر محترم «در خانه مور شبنمی طوفان است.»

نماینده حوزه انتخابیه مهریز با بیان اینکه بانک ها از قانون تبعیت نمی کنند گفت: دولت هنوز پول گندم کشاورزان را پرداخت نکرده است اما بانک ها برخلاف تعهدات و قوانین برای بازپرداخت وام ها کشاورزان را تحت فشار قرار داده اند.

وی همچنین اشاره ای به تشکیل تشکل کارگری داشت و خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز برخی از دستگاهها و شرکت ها مانند عصر برده داری با مردم برخورد می کنند.

صباغیان خاطر نشان کرد: قرارداد سفید می گیرند و هرگاه کوچکترین اعتراضی از سوی کارگر باشد وی را اخراج می کنند.

نماینده مردم بافق، بهاباد مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید توجه به مردم سالاری و تشکیل تشکل ها بوده است که متاسفانه در بخش کارگری مغفول مانده و توجه ای نمی شود.