زمان : 10 Mehr 1395 - 10:18
شناسه : 129773
بازدید : 17715
دهکده مقاومت بسیج با مشارکت شهرداری به پارک بزرگ شهری تبدیل می شود دهکده مقاومت بسیج با مشارکت شهرداری به پارک بزرگ شهری تبدیل می شود با مشارکت شهرداری یزد و سپاه دهکده مقاومت بسیج تبدیل به پارک بزرگ شهری می شود

یزدفردا "با مشارکت سپاه و شهرداری دهکده مقاومت بسیج تبدیل به پارک بزرگ شهری می شود

در بازدید شهردار و اعضا شورای شهر یزد از دهکده مقاومت بسیج  با عقد تفاهم نامه ای بین سپاه و شهرداری یزد دهکده مقاومت بسیج با موافقت سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و با مشارکت شهرداری یزد تبدیل به پارک مقاومت بسیج خواهد شد .

به گزارش خبرنگار ما "همزمان به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس،  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد به همراه مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار و سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدير استان از دهكده مقاومت بسیج واقع در محور یزد تفت بازدید کردند .

از نکات حائز اهمیت این بازدید این بود که با سرمایه گذاری سپاه و مشارکت شهرداری یزد دهکده مقاومت بسیج با وسعت 50 هکتار تبدیل به پارک شهری مقاومت بسیج خواهد شد .

شهرداری یزد با هماهنگی انجام شده در تبدیل فضای 50 هکتاری دهکده مقاومت بسیج به پارک بزرگ شهری اقدام و فضاها و سالن های تیراندازی موجود تحت مدیریت سپاه به عمومی مردم سرویس دهی خواهند داشت.

با توجه  همجواری این دهکده با پارک بزرگ کوهستان شهر یزد و با هماهنگی به عمل امده و تبدیل دهکده مقاومت به پارک شهری عملا مجموعه 100 هکتاری فضای سبز به هم پیوسته در این نقطه شهر یزد کمک شایانی به سرانه فضای سبز یزد خواهد شد .