زمان : 12 Mehr 1395 - 19:25
شناسه : 129860
بازدید : 7044
 دوره پیشرفته گیمفیکیشن در یزد برگزارشد توسط تعاونی تبلیغات پیشگامان پرواز دوره پیشرفته گیمفیکیشن در یزد برگزارشد تعاونی تبلیغات دانش بنیان پیشگامان پرواز با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه اولین دوره پیشرفته گیمفیکیشن را در یزد برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی پیشگامان رسانه و آگهی زبده، تعاونی تبلیغات "پرواز"، با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه، اولین دوره آموزشی گیمفیکیشن ( بازیگونگی ) در یزد را برگزار نمود.

این دوره یک روزه با هدف حداکثر سازی بهره وری، افزایش فروش، آموزش و افزایش تعامل با مخاطب، با حضور مدیران و کارشناسان حوزه کسب و کار و علاقمندان به روشهای نوین بازاریابی، ساعت 9 صبح پنجشنبه 8 مهرماه 1395در سالن همایشهای پارک علم و فناوری اقبال آغاز بکار نمود. در این دوره شرکت کنندگان با چگونگی بهره گیری از پارامترهای بازی گونه برای اهداف و اقدامات کاملا جدی، به عنوان برترین و مهمترین نقطه مشترک بین همه انسان ها و استفاده از  آن  برای "ایجاد حس رضایت" و "تعامل بیشتر برای مشارکت" در مخاطب و به اصطلاح معتاد کردن مخاطب به سرویس یا محصول یا خدمت ارائه شده آشنا شدند.

همچنین در این کارگاه کاربرد گیمیفیکیشن در طراحی محصول، کسب و کار، تبلیغات و بازاریابی، تعاملات سازمانی، شهر هوشمند، پزشکی و درمان و... بحث و گفتگو شد. شایان ذکر است بنا بر اظهار مسئولان برگزارکننده، این دوره ها بصورت تکمیلی، کاربردی و تخصصی در آینده ای نزدیک ادامه خواهد داشت.