زمان : 27 Mehr 1395 - 07:53
شناسه : 130299
بازدید : 10205
مهندس عظیمی زاده شهردار یزد در حاشیه دیدار با سفیر مجارستان مطرح کرد:  طراحی و ایجاد سایت پردازش  و فراوری زباله ونخاله با سرمایه گذاری مجاری ها +دانلود مهندس عظیمی زاده شهردار یزد در حاشیه دیدار با سفیر مجارستان مطرح کرد: طراحی و ایجاد سایت پردازش و فراوری زباله ونخاله با سرمایه گذاری مجاری ها +دانلود مهندس عظیمی زاده شهردار یزد در حاشیه دیدار با یانوش کوواچ سفیر جمهوری مجارستان که در یزد طی گفتگوی کوتاهی موارد مطرح شده در این دیدار تشریح کرد .

یزد فردا – سرویس اجتماعی:مهندس عظیمی زاده شهردار یزد در حاشیه دیدار با یانوش کوواچ سفیر جمهوری مجارستان که در یزد طی گفتگوی کوتاهی موارد مطرح شده در این دیدار تشریح کرد .

مهندس عظیمی زاده شهردار یزد گفت:سابقه خواهر خواندگی یزد و مجارستان برمی گردد به سالهای 86 که اولین تفاهم نامه خواهر خواندگی منعقد شده است در قالب آن تفاهم نامه تعهداتی طرفین داشته اند از جمله نصب  نمادشهرها که به صورت متقابل انجام شده و یکسری برنامه های نمایشگاهی و بحث هایی که برای تبادل گردشگر بوده است البته با توجه به ارتباط بهتری که با کشورهای اروپایی فراهم شده کارهای اقتصادی و سرمایه گذاری می تواند صورت گیرد .

وی افزود:طی دیدار امروز هماهنگی لازم برای  طراحی و ایجاد سایت پردازش  و فراوری زباله را هماهنگ کردیم که قرار است کارشناسان مجاری هفته اول آبان ماه به یزد سفر کنند و از سایت کارخانه کمپوست یزد و گود های نخاله یزد بازدید و طرح مناسب برای اجرایی مرکز  پردازش و فراوری زباله برای یزد تهیه و ارائه شود.

شهردار یزد با اشاره به سفر هیئت پارلمانی مجارستان به ایران در بهار آینده گفت:در حاشیه سفر هیئت پارلمانی مجارستان به ایران سفری به شهر یزد هم انجام خواهد شد و در آن سفر برنامه افتتاح خیابان یاسپرین در یزد طبق توافقات انجام شده در قرار داد خواهر خواندگی توسط شهرداری یزد را داریم .

مهندس عظیمی زاده افزود:خیابان یاسپرین بین میدان حج و خیایان یزدباف در حال احداث است و برخلاف خبرهای منتشره این خیابان تازه تاسیس بوده و نام هیچ خیابانی برای این نامگذاری تغییر نکرده است و این خیابان هنوز ساخته نشده است و در حال احداث است.

شهردار یزد در رابطه با مشارکت و عقد قرار داد با کشور مجارستان افزود:تا کنون هیچگونه قراردادی که بار مالی داشته باشد توسط هیچ یک از طرفین انجام نشده است و امکان دارد که برای فراوری زباله و نخاله و در جهت سرمایه گذاری طرف مجاری در یزد قراردادی منعقد شود و ارزش ریالی این قرار داد بستگی به طرح پیشنهادی طرف مجارستانی دارد .

 

فیلم گفتگو :

دانلود