زمان : 13 Aban 1395 - 09:21
شناسه : 130994
بازدید : 6540
پيام مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري به مناسبت 13 آبان پيام مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري به مناسبت 13 آبان مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملّي مبارزه با استكبار جهاني پيامي صادر كرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد متن كامل پيام «رقيه كرمانيان» به شرح زير است:
بسمه تعالي
استکبار را باید فریاد زد تا جهانیان بشنوند و بدانند که ملت مسلمان ایران ظلم بر نمی تابد.
زنان، مردان و خانواده های دارالعباده، ۱۳ آبان یادآور شجاعت فرزندان دانش آموز ماست که در قبال زور و ظلم معترض و مانند یاران سالار شهیدان زیر گلوله های ظالم پرپر شدند و خون پاکشان درخت انقلاب را آبیاری کرد.
۱۳آبان یادآور مبارزه دسته جمعی فرزندان دانشجوی ماست که جسارت و ایستادگی کردند و با تسخیر سفارت خانه آمریکا در تهران، مبارزه با استکبار جهانی و  فریاد "هیهات من  الذله" که از گلوی پاکترین فرزند رسول خدا (ص) برخاسته بود را دوباره فریاد زدند.
۱۳ آبان همان سالروزی است که ستمگر به جبر و خیال باطل، رهبری این کشور، حضرت امام خمینی(ره) را تبعید کرد و رسالت مردم ایران در برابر ظلم ظالمان را نادیده پنداشت.
۱۳ آبان روز حضور ما زنان، مردان و خانواده های استان یزد در راهپیمایی و نشانگر اراده جمعی ما برای ایستادگی در برابر ظلم و استکبار به مظلومان جهان است.
با حضور جمعی در راهپیمایی ۱۳ آبان باشد که ما نیز به خیل عاشقان و تشنگان معرفت و عدالت بپیوندیم و راه حق و حق پرستی را با رهروی از مقتدایمان برگزینیم و باشیم و حق را فریاد بزنیم تا ظالمان بدانند که مظلوم تنها نمی ماند و ظلم پایدار نیست.