زمان : 08 Bahman 1395 - 20:56
شناسه : 133064
بازدید : 23503
فرمانده انتظامی شهرستان بافق؛  بهره برداري صحیح شهروندان از بسترهاي فضاي مجازي از اهداف پلیس است خبر آرشیوی فرمانده انتظامی شهرستان بافق؛ بهره برداري صحیح شهروندان از بسترهاي فضاي مجازي از اهداف پلیس است

 

یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي شهرستان بافق در جمع مسئولان و مديران انتظامي شهرستان گفت: بهره برداري صحیح شهروندان از بسترهاي فضاي مجازي از اهداف پلیس است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "فرهادبيگلري" در جمع مسئولان و مديران فرماندهي انتظامي شهرستان گفت: برنامه هاي فرهنگي و جلب مشارکت عمومي و ارتقا سطح دانش و آگاهي شهروندان در استفاده صحيح از فضاي مجازي در راستاي توسعه نظم و امنيت اجتماعي يکي از اهداف پليس است.

وي با اشاره به موثر بودن بهره برداري از بسترهاي فضاي مجازي در اجراي مأموريت هاي پليس، تصريح كرد: در اين زمينه استفاده از ظرفيت ديگر دستگاه هاي دولتي در راستاي اطلاع رساني و افزايش سطح آگاهي شهروندان در جهت کاهش و پيشگيري از جرايم نيز تأثير به سزايي دارد.

بیگلری افزود: استفاده از ظرفيت فضاي مجازي در ارائه برنامه هاي آموزشي و پيشگيرانه بسيار اثر گذار و کم هزينه مي باشد و ما بايد با تعامل و مشارکت ادارات و سازمان هاي دولتي در جهت آگاهسازي عمومي در برابر تهديدات فضاي مجازي اقدام كنيم.

فرمانده انتظامي شهرستان بافق با اشاره به کاهش هزينه ها و گسترش روزافزون کاربران و مخاطبان در فضاي مجازي، آن را هم فرصت و هم تهديد دانست و اظهار داشت: ما از اين علم و فناوري بعنوان يک فرصت در راستاي ماموريت هاي پليس استفاده كنيم./30دیماه